|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Dragedytteren
|
Tons of Rock 2026Da er de første artistene sluppet, og jeg gleder meg! Alice Cooper, Dum dum boys og Raga Rockers er mine favoritter blant de som er offentliggjort i dag.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tons of Rock 2026Jeg har hatt lyst til å dra i mange år og fikk ikke noe mindre lyst nå!
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Tons of Rock 2026Jeg gjetter på at datoene for de største er klare ganske snart, mener å huske at de første kom tidlig i oktober i fjor.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tons of Rock 2026Jeg kjøpte festivalpass i sommer. var der bare en dag i sommer, men skal ha med meg hele festivalen neste år.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tons of Rock 2026Veldig fristende, var ikke i år, men i 2024. Men da var det så mange som kastet fulle ølglass så det frister ikke så veldig til gjentakelse. Ja jeg er sær |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Tons of Rock 2026Det er flere av de som er sluppet jeg ikke har noe forhold til, så jeg planlegger å bruke Spotify-listen til å utforske.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tons of Rock 2026Jeg var for første gang i sommer, og syntes folk var helt fantastiske overalt. INgen ølkasting og bare folk som tok hensyn og var kule overalt. Det samme med logistikken. Sto ikke i dokø en eneste gang, og doene var tilogmed rene. (jeg får ennå flashback med tilhørende traumer til festivaldo på Roskilde på 90-tallet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tons of Rock 2026Men jeg angrer fortsatt på at jeg ikke også var der på fredagen - jeg ELSKER Within Temptation og gikk glipp av dem fordi jeg ikke syntes jeg kunne prioritere en dag til på Ekeberg.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Tons of Rock 2026Da ligger jeg et år foran, Pøblis - hadde to dagsbilletter i '23 og festivalpass i fjor. Helt enig i beskrivelsen av stemning og logistikk, det er rett og slett hyggelig å være der.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tons of Rock 2026Var det flere som fikk med seg at alice cooper hadde en tons of rock plakat med flere artister enn dem som ble sluppet i dag? Stor snakkis på Facebook (og stemmer visstnok ifølge dem som har mottatt mail tilbake). Vet ikke om jeg kan (skal) spoile, det er lett å søke opp selv, men det ser ut til å være et knallbra program! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tons of Rock 2026Hvis noen skal dit, må dere vurdere å ta turen på løpet jeg arrangerer lørdag morgen, rett over veien, og hils gjerne på meg. De kjører lydprøver under løpet, og stemningen var utrolig gøy i år. Man må ikke løpe altså, man kan gå. Det er gratis, og du får en spesiell start på dagen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Tons of Rock 2026
Jeg så det, og tok en skjermdump før de endret til den offisielle plakaten.
|
![]() |
|
|