Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tons of Rock 2026

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-25, 12:21   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tons of Rock 2026

Da er de første artistene sluppet, og jeg gleder meg! Alice Cooper, Dum dum boys og Raga Rockers er mine favoritter blant de som er offentliggjort i dag.

Er det flere som skal?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 12:27   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tons of Rock 2026

Jeg har hatt lyst til å dra i mange år og fikk ikke noe mindre lyst nå!
Dessverre er det nok uoverkommelig både økonomisk og helsemessig.

Når vet man hvilken dag de ulike artistene er på?

Gammel 22-09-25, 12:49   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gjetter på at datoene for de største er klare ganske snart, mener å huske at de første kom tidlig i oktober i fjor.

Ville (nov. 07)
Gammel 22-09-25, 13:02   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte festivalpass i sommer. var der bare en dag i sommer, men skal ha med meg hele festivalen neste år.

Foreløpig er det Bring med the Horizon jeg gleder meg aller mest til.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 13:30   #5
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Vi (datteren og jeg) er helt på styr her; Bring me the horizon, Limp Bizkit, Dum Dum Boys ...

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 13:33   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iron Maiden er det største for meg, men Limp Bizkit og Alice Cooper frister også veldig. Egentlig frister alle. Sigh!

Gammel 22-09-25, 13:43   #7
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Veldig fristende, var ikke i år, men i 2024. Men da var det så mange som kastet fulle ølglass så det frister ikke så veldig til gjentakelse. Ja jeg er sær

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 13:46   #8
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Standard

Det er flere av de som er sluppet jeg ikke har noe forhold til, så jeg planlegger å bruke Spotify-listen til å utforske.

Jeg husker fortsatt da jeg oppdaget Alice Cooper. Av alle steder var han på Muppet Show, det ble vel sendt da jeg var ca 12. Jeg ble helt solgt, og fikk låne Trash-kassetten av en gutt i klassen.

Ville (nov. 07)
Gammel 22-09-25, 14:39   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var for første gang i sommer, og syntes folk var helt fantastiske overalt. INgen ølkasting og bare folk som tok hensyn og var kule overalt. Det samme med logistikken. Sto ikke i dokø en eneste gang, og doene var tilogmed rene. (jeg får ennå flashback med tilhørende traumer til festivaldo på Roskilde på 90-tallet. )

Jeg hold meg litt i utkanten på alt jeg hørte og så på Tons i år. Jeg hadde noen utsendte som var i både moshpit og drev crowd-surf, men holdt meg unna helt foran ved scenekanten selv. Syntes lyden var god der jeg oppholdt meg et stykke unna scenene også, med ganske bra personlig space rundt meg. Summen av alt dette, gjorde at jeg kjøpte early-bird-festivalpass til neste år.

Jeg gleder meg også til Alice Cooper - har også vokst opp med ham. Min aller første kjæreste var Kiss og Alice Cooper-fan, så jeg ble utsatt for bittelitt påvirkning.

Iron Maiden blir dødsgøy, men foreløpig er det Bring med the Horizon som er øverst. Men utrolig bra line-up, og jeg gleder meg skikkelig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 22-09-25, 14:41   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Men jeg angrer fortsatt på at jeg ikke også var der på fredagen - jeg ELSKER Within Temptation og gikk glipp av dem fordi jeg ikke syntes jeg kunne prioritere en dag til på Ekeberg.

Gammel 22-09-25, 15:35   #11
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Standard

Da ligger jeg et år foran, Pøblis - hadde to dagsbilletter i '23 og festivalpass i fjor. Helt enig i beskrivelsen av stemning og logistikk, det er rett og slett hyggelig å være der.

Ville (nov. 07)
Gammel 22-09-25, 19:03   #12
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Var det flere som fikk med seg at alice cooper hadde en tons of rock plakat med flere artister enn dem som ble sluppet i dag? Stor snakkis på Facebook (og stemmer visstnok ifølge dem som har mottatt mail tilbake). Vet ikke om jeg kan (skal) spoile, det er lett å søke opp selv, men det ser ut til å være et knallbra program!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 19:43   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg så det, ja.

Gammel 23-09-25, 07:25   #14
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis noen skal dit, må dere vurdere å ta turen på løpet jeg arrangerer lørdag morgen, rett over veien, og hils gjerne på meg. De kjører lydprøver under løpet, og stemningen var utrolig gøy i år. Man må ikke løpe altså, man kan gå. Det er gratis, og du får en spesiell start på dagen.

Datteren min var frivillig på Tons of Rock i år, og jeg vurderer å være frivillig neste år.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-25, 08:42   #15
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Var det flere som fikk med seg at alice cooper hadde en tons of rock plakat med flere artister enn dem som ble sluppet i dag? Stor snakkis på Facebook (og stemmer visstnok ifølge dem som har mottatt mail tilbake). Vet ikke om jeg kan (skal) spoile, det er lett å søke opp selv, men det ser ut til å være et knallbra program!

Jeg så det, og tok en skjermdump før de endret til den offisielle plakaten.

Ville (nov. 07)
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.