Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har fått Britbox: hva skal jeg se?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-25, 21:45   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har fått Britbox: hva skal jeg se?

Vi har fått Britbox gratis i en måned akkurat i det øyeblikket Hiawata sa til meg "Mamma, hva gjør du når det er tomt for britiske serier?" og jeg bare "Det går aldri tomt for britiske serier" så nå er alle avtaler avlyst (Neida! Joda. Neida) og planlegger å marinere meg i britiske serier. Ser på Case histories for øyeblikket (Jason Isaacs! Edinburgh!), og mye annet har jo gått på NRK, men hva bør jeg prioritere?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-25, 22:11   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har fått Britbox: hva skal jeg se?

Veldig gode krimserier:

Happy Valley
Unforgotten
Shetland

Og gjensyn med:
Pride & Prejudice Remastered
Black Adder

Obituary har fått gode kritikker, men ikke sett.

Personlig så savner jeg alle de gode kostymedramaene de hadde før. Nå er det knapt nok noen

Sist redigert av IzziCreo : 01-10-25 kl 22:17.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-25, 22:33   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett både Happy Valley, Unforgotten og Shetland på NRK allerede. Merker meg Obituary!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-25, 22:52   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nylig sett Marchlands og Lightfields, vær rask de forsvinner snart. Handler om 3 familier som bor i samme hus i ulike tidsepoker. Alt glir veldig i hverandre, med flytende og fine overganger.Mer drama enn krim.
Har og sett Prey med samme skuespiller som spiller Grace som og er en veldig god serie. Begge krim.

Gammel 02-10-25, 11:00   #5
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Absolutely fabulous.
Pride and prejudice.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-25, 11:39   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

The Outlaws!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.