|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Jeg trenger en paljettkjoleBestilling: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleKanskje litt for kort
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleDenne kan du sikkert finne i butikk også, men litt dyrere der kanskje. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleJeg kjøpte denne i går: https://www.pieces.com/no-no/pckam-m...l_1220815.html
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleSiden det er selveste "svosjer-en-festdrakt-dagen-før-17.mai"-Maverick som spør, så kan jeg nevne at min unge kollega sydde seg en feiende flott paljettkjole før hun skulle på Taylor Swift-konsert. Brukte den samme på jobbens julebord et halvt år senere, derfor vet jeg at den var lekker.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleJEg tror helt garantert at noen i nettverket ditt har noe her, men ikke jeg, for jeg har basert meg på lån i samme nettverk.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleHaha, jeg skal IKKE sy selv, for jeg har kanskje åtte minutter totalt med ledig tid før dette, inkludert netter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjole
|
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleJeg prøvde denne i går (riktignok i versjonen med gull)- likte den! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleSvart: https://www.floyd.no/floyd-kjole-indira-black
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg trenger en paljettkjoleJeg sydde en glitterkjole i fjor. Det var gjort på en time og stoffet var overraskende billig på Stoff&Stil. Du pleier jo å få til sånt.
|
|
![]() |
|
|