|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Airpods nå til dags15-åringen ønsker seg til jul, og jeg ser etter gode tilbud. Storebror har kjøpt Airpods 3 pro, men de er for dyre for lillesøstergave fra meg. Han nevner Airpods 2 pro. Ellers ser jeg gode priser på Airpods 4. Hva er å anbefale nå til dags? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Airpods nå til dagsJeg kjøpte meg nettopp airpods 4, og er superfornøyd. Og synes lyd-dempingen fungerer overraskende godt også.
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airpods nå til dagsJeg er veldig fornøyd med mine Airpods 2 pro. Kjøpte dem etter å ha slitt ut mine første pro. Sitter godt på og har god støydemping. Bruker dem både til jobb og tur/trening. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Airpods nå til dagsJeg har også pro 2 tror jeg, meget fornøyd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Airpods nå til dagsPro har sånn propp inn i øret og de andre ser ut som helt vanlige iphone-ørepropper. Den nyeste varianten av de som er "standard" har støydemping, selv om de ikke har propper. Jeg har dem og for meg demper de godt nok i 90 prosent av tilfellene. Til de resterende tilfellene (som for eksempel skravlende bergensere på tog) har jeg Sony sine WH-etterellerannetX5.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Airpods nå til dagsJeg skjønner. Jeg tror ikke egentlig lillesøster ønsker seg noe ekstraordinært, kanskje da et par vanlige airpods 4 holder? Jeg har noen litt gamle airpods 3 selv og de fungerer helt fint. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Airpods nå til dagsDu kan se sammenlikning av de forskjellige modellene her: https://eplehuset.no/pages/sammenlig...xoCwRYQAvD_BwE
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Airpods nå til dagsSer ut som det finnes to varianter av Airpods 4, med og uten aktiv støyreduksjon.
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Airpods nå til dags
Jepp. Jeg tror egentlig at frøkna bare ønsker seg enkle ørepropper til å høre musikk, og ikke altfor høy verdi, så jeg tror at et par vanlige Airpods 4 duger. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Airpods nå til dags
Min 18-åring liker formen på de gamle airpodsene best, så hun fikk AirPods 4 til bursdagen. Hun er veldig fornøyd med de, og elsker støydempingen når hun tar bussen til og fra jobb hver dag. (hadde ikke støydemping fra før, så for henne var disse helt supre). |
|
|
|
![]() |
|
|