|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg kan ikke fordra homepartiesEller hva det nå enn heter.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Det kommer an på humøret mitt, og ikke minst på hva slags hompeparty det er, hvorvidt jeg gidder å gå eller ei.
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Når du har sagt nei til alt i ca 8 år, tar det slutt :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Det høres slitsomt ut. Kanskje du må svare litt bryskere? Jeg blir heldigvis ikke bedt på sånne ting.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Tupperware-partys går jeg på hvis jeg har penger å bruke. Ellers er det lite jeg syns er interessant og det å være alene med barn er en fenomenal unnskyldning til å takke nei |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Eg går ikkje på slikt og blir forresten ikkje spurt heller lengre.
![]() |
![]() |
#11 |
Frøken
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.
Jeg burde sikkert si rett ut at jeg ikke liker det, men jeg har visst litt tungt for å si det.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.I mange år var det så alt for mange slike tilstelninger og invitasjoner i fleng. Det ble rett og slett slitsomt. Hadde liksom ikke samvittighet til å si nei til alt, så det ble jo en del ting man møtte opp på. Men, i dag tok jeg meg i å tenke at det var da alt for lenge siden sist. Faktisk flere år siden, og at jeg faktisk kunne ha tenkt meg en liten oppdatering på hva Tupperware selger for tiden |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Jeg må bare si at jeg har virkelig store problemer med å se hva som er så fantastisk med overprisa plastbokser |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Homeparties er virkelig ikke noe for meg. Har vært på det en gang, og det var nok for meg. Så mye pjatt og fjolleri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Frøken
Jeg lurer også på hva som er så fantastisk med det
![]() |
#16 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Jeg har kun vært på et par homeparties, og hadde det riktig hyggelig. Mens de andre noterte ned sine pliktkjøp på diverse lister, satt jeg og koste meg med kaffe og gode kaker som vertinnen hadde satt fram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.Jeg kan heller ikke fordra slike ting.
![]() |
#18 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg fordrar heller ikke denslags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesEn og annen gang kan jeg syns det er OK å gå på party. Me spørs hvilket party det er.
![]() |
|
|