|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Smalt brodert bånd til kofteJeg strikker denne - en nydelig variant av setesdalskofte:https://www.strikkehula.no/setesdal-...MaAqQIEALw_wcB
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Smalt brodert bånd til kofteÅh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smalt brodert bånd til kofteJeg strikker en liknende og har lurt på noe av det samme. Jeg har lyst på dobbel knappestolpe, at den brettes inn. Et bånd på innsiden har jeg også lurt på. Jeg innbiller meg at den blir mer stødig også, at den ikke vil sige.
S.E.& O. Sist redigert av veobra : 07-02-26 kl 22:46. Årsak: Kjøpt garn, ikke barn |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smalt brodert bånd til kofteDu får mange fine ullbånd på Heimen Husfliden og andre Husflidsbutikker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Smalt brodert bånd til kofteHer er det mange fine: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Smalt brodert bånd til kofteDet var en interessant og god løsning. Jeg strikker kofter frem og tilbake for å slippe oppklipping og belegg, som jeg er enig i ofte blir litt klumpete. Men, vil gjerne se hvordan dette blir. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Smalt brodert bånd til kofte
Akkurat dette er helt perfekt!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Smalt brodert bånd til kofte
Strikker du mønster frem og tilbake?
|
|
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smalt brodert bånd til kofteDet er imponerende å strikke kofte frem og tilbake. Jeg liker ikke det uten mønster engang.
|
|
|
#13 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smalt brodert bånd til kofte |
|
|
|