|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Konsert på Wembley - seteanbefalinger?Jeg vurderer å gi 14-åringen billetter til Bruno Mars i sommer, men har aldri vært på en så stor konsert før og lurer på hvilken plassering jeg kan slippe unna med å betale for
|
|
|
#2 |
|
--
|
Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?Jeg var på Coldplay i fjor sommer og satt i seksjon 512. Veldig fornøyd med det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?Jeg har sittet helt oppe på øverste hylle på Wembley og syntes jeg hadde en fantastisk konsertopplevelse. Jeg har også stått på "banen" to ganger. Første gangen syntes jeg det var supert, men gang nummer to var jeg blitt for gammel.
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?.. er disse på svartebørsen, kanskje?
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?Har ikke vært på konsert, men var på fotballstadion (The Emirates) i romjulen. De nye stadionene er bygget slik at man ser godt uansett hvor man sitter.
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?Jeg skal på Bruno Mars på Wembley, men på gulvet; det er mer behagelig med sitteplass selvfølgelig, men livet foran scenen går man glipp av og det er noe av det gøyeste synes jeg personlig. Wembley er DIGER, men som Tjorven sier godt designet så man ser OK (men fugleperspektivet øker jo høyere opp (og dermed bak) man kommer).
|
|
![]() |
|
|