Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Konsert på Wembley - seteanbefalinger?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-26, 10:07   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Konsert på Wembley - seteanbefalinger?

Jeg vurderer å gi 14-åringen billetter til Bruno Mars i sommer, men har aldri vært på en så stor konsert før og lurer på hvilken plassering jeg kan slippe unna med å betale for
Jeg pleier ikke være på fotballkamper heller, så vet i det hele tatt lite om hva man får med seg på en stadion. Men lyd og bilde ser ut til å være ganske bra nå til dags, så kanskje en upper row på en langside kan være bra nok?

Gammel 10-02-26, 10:31   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konsert på Wembley - seteanbefalinger?

Jeg var på Coldplay i fjor sommer og satt i seksjon 512. Veldig fornøyd med det.
Forsøkte å få tak i billetter til Bruno Mars og, men fant bare noen til 4000 kroner stykket, så det utgikk. Har de lagt ut noen flere billetter?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-26, 10:46   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sittet helt oppe på øverste hylle på Wembley og syntes jeg hadde en fantastisk konsertopplevelse. Jeg har også stått på "banen" to ganger. Første gangen syntes jeg det var supert, men gang nummer to var jeg blitt for gammel. (Jeg har vært på Wembley og sett Coldplay hele tre ganger. )

Gammel 10-02-26, 10:48   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

.. er disse på svartebørsen, kanskje?
(innser at jeg vet altfor lite om store konserter .. )

https://gigsberg.com/concert-tickets...ts/show-214952

Gammel 10-02-26, 11:02   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke vært på konsert, men var på fotballstadion (The Emirates) i romjulen. De nye stadionene er bygget slik at man ser godt uansett hvor man sitter.
Men du kan jo bruke denne oversikten, i hvert fall om du vet litt om hvordan sceneoppsettet er.
https://www.wembleystadium.com/plan-...from-your-seat

Gammel 10-02-26, 12:03   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på Bruno Mars på Wembley, men på gulvet; det er mer behagelig med sitteplass selvfølgelig, men livet foran scenen går man glipp av og det er noe av det gøyeste synes jeg personlig. Wembley er DIGER, men som Tjorven sier godt designet så man ser OK (men fugleperspektivet øker jo høyere opp (og dermed bak) man kommer).

Det er mye svartebørs nå etter at det offisielle billettsalget er over. Ticketmaster resale er trygt, men man må være heldig og kjapp. Det finnes noen seriøse aktører også, men det blir solid påslag og dermed dyrt, og ofte dyre Premium «pakkebilletter» og sånn som selges. Viktig å google godt og sjekke opp i forkant slik at man er sikker på at det er en respektabel aktør man kjøper gjennom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.