Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mangel på skreilever?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-26, 14:51   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Mangel på skreilever?

Hva skyldes det at skreilever ikke er å få tak i på østlandet denne uka? Skrei har jo lever, så hva kan gå galt fra hav til fiskedisk? Spør jeg i dag. Noen som har litt kunnskap her?

Bill. mrk. mølje uten lever er ikke mølje

Gammel 22-02-26, 17:40   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangel på skreilever?

Har ikke prøvd i år, men både i fjor og forfjor var det veldig vanskelig å finne skreilever i Oslo. Han som driver Flyvefisken i Oslo sa i fjor at han var den eneste i byen som hadde, og at man måtte bestille på forhånd for å være sikker på å få, så da gjorde jeg det. (Vet ikke om det stemmer at det var bare han, men det var i alle fall ingen av dem jeg var innom som hadde liggende fremme.)

Hva som er grunnen vet jeg ikke. Kanskje bare lav etterspørsel? At de ikke vil risikere å brenne inne med det? Det er jo forholdsvis billig, så kanskje ikke nok å tjene på for butikkene?

Gammel 22-02-26, 19:52   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangel på skreilever?

Jeg har spiste skreilever i dag. Kjøpt på Meny, i Trøndelang da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.