Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til liten, billig, universell gave til kollegaer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-26, 17:19   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Tips til liten, billig, universell gave til kollegaer?

Jeg syns det hadde vært koselig å gi en liten gave til de på jobb som har bursdag, det trenger ikke koste så mye. Jeg syns det er gøy å gi bort et eple, liksom. Saken er den at jeg klarer jo ikke planlegge dette, når folk har bursdag, så det må være noe jeg kan ha på lur på kontoret mitt. Det kan være noe godis, men det må ikke gå ut på dato med en gang. Eller en morsom liten sak fra normal eller ettellerannet? Noen ideer her?

Gammel 25-02-26, 19:06   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til liten, billig, universell gave til kollegaer?

Ja! Gelepenn fra Legami! Fås f.eks på ark. Det finnes mange, mange ulike, og de er sååå søte. (Kryssordpenner, så de kan viskles vekk.)

Gammel 25-02-26, 19:15   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gitt slike blomster til kollegaer: https://kirkensbymisjon.no/nettbutik...lomst-i-glass/

Melkerull?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-26, 23:16   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips! Gode ideer. De blomstene var veldig fine, men jeg tenkte noe litt rimeligere nå denne gangen. Kom gjerne med flere.

Gammel 25-02-26, 23:23   #5
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På min tidligere jobb fikk vi et flaxlodd da vi hadde bursdag. Artig og ikke så veldig dyrt. Men de går etter hvert ut på dato, da.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-26, 23:43   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

På min tidligere jobb fikk vi et flaxlodd da vi hadde bursdag. Artig og ikke så veldig dyrt. Men de går etter hvert ut på dato, da.

Det var smart! De billigste er jo veldig billige, og hvis de snart går ut på dato så kan jeg jo skrape selv!

Gammel 26-02-26, 10:41   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinderegg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.