|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Kirker og menigheter i OsloJeg har en mistanke om at FP ikke er et opplagt sted å spørre om dette, men på den andre siden er det jo mange som bor i Oslo på forumet, så jeg prøver. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kirker og menigheter i OsloSagene og Iladalen menighet! Vi har en kantor som er transperson, klokkene ringer for Gaza hver torsdag kl 15, og det er mange gratis, inkluderende aktiviteter som f.eks. gongbad, kor, lunsjgruppe etc.
|
|
|
#3 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kirker og menigheter i OsloJeg hadde gleden av å møte vår nye biskop Synniva Gylver en gang før hun ble biskop og hun er virkelig en fantastisk dame som jeg har veldig sansen for og regner med at alt hun er med på er bra og at hennes ledelse kommer til å være bra for generell liberalisme innen kirken i Oslo (og ellers også forhåpentligvis). Veldig bra intervju: https://www.tv2.no/spesialer/nyheter/nybiskop |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kirker og menigheter i OsloKirkens bymisjon Tøyenkirken er viden kjent for å være liberal og inkluderende. Disclaimer; jeg er ikke religiøs, men har fått med meg dette. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Kirker og menigheter i Oslo
Tittet litt på programmet deres! Må bare si wow! |
|