|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Solskjerming / persienner eller lignendeJeg har to vinduer som har voldsom solinnstråling på vår og sommer, og i år har jeg bestemt meg for å prøve å få opp innvendig skjerming som kan begrense noe. Noen med erfaring med gode leverandører i Oslo? Jeg ser at mange kommer på gratis befaring. Ønsker å få opp noe som både er pent, effektivt og holdbart. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJeg er veldig fornøyd med mine duette plissegardiner fra luxaflex, jeg kjøpte de i en lokal stoffbutikk i Asker, den er lagt ned siden. Jeg har hatt mine i ca 15 år nå. På soverommene har jeg lystette,og i oppholdsrommene har jeg lyse som man delvis kan se gjennom. De hjelper mye mot både kulde og varme i de ulike årstidene.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeHar samme som meisje; det har de fleste andre i bygget også.
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJeg har innvendige plissegardiner på de tre østvendte soveromsvinduene mine. Kjøpt sv Scandic Markiser. Mine vinduer er ikke standardstørrelse, så derfor kunne jeg ikke kjøpe i vanlig butikk. Og jeg har vært veldig fornøyd med servicen når det har vært problemer med den. |
|
|
|
![]() |
|
|