|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man fratas tilgang til sosiale medier ved misbruk som løgnTittelen ble ikke veldig presis, men dette er problemstillingen:
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Kan man fratas tilgang til sosiale medier ved misbruk som løgnEneste jeg kan tenke meg er vergemål. Ellers kan jeg ikke komme på noe. Meta er jo notorisk i forhold til ansvarsfraskrivelse (et miniforsvar for Meta. Tror de hadde fått store problemer med å gjennomføre noe slik, mange land, hva skal være bevistene etc)
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kan man fratas tilgang til sosiale medier ved misbruk som løgnMan kan fratas muligheten til å kommunisere med omverdenen for en periode, men det er strenge regler for det og man må være underlagt tvungent psykisk helsevern.
|
|
|
#4 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man fratas tilgang til sosiale medier ved misbruk som løgnTakk for innspill, him og frukt. Hen er ikke underlagt tvungent psykisk helsevern akkurat nå, så hen oppfyller dessverre ikke kriteriene i linken, men det var nyttig lesning.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kan man fratas tilgang til sosiale medier ved misbruk som løgnFra Marius-saken har jeg lært at politiet kan beslaglegge SOME-kontoer.
|
![]() |
|
|