Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er trafikken Sandvika - Sundvollen lørdagen før palmesøndag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-26, 09:35   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er trafikken Sandvika - Sundvollen lørdagen før palmesøndag?

Sist jeg skulle hente noen på Sundvollen (en fredag ettermiddag/kveld) brukte jeg en time på de siste 7 km mot Sundvollen sørfra. Nå er dette igjen et tema kl. 17 lørdag 28. mars, altså ettermiddagen den første lørdagen i vår norske, lange påskeferie. Kan jeg forvente meg like stor trafikk på strekningen da som på en vanlig fredag?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-26, 10:09   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er trafikken Sandvika - Sundvollen lørdagen før palmesøndag?

Jeg er ikke kjent med status på veiarbeid nå. Men sist vi utsatte ferien til lørdag formiddag så traff vi rett på køen mot Hønefoss. Tror mange som oss unngikk køen fredag og fikk den lørdag istedenfor.

Gammel 25-03-26, 10:22   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om mange utsetter til lørdag tror jeg nok det er over kl 17. Det er ingen veiarbeider på strekningen nå, og de ny tunnelene sparer meg for nesten 10 minutter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-26, 11:09   #4
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Takk! Jeg kommer over fra Lier langs vannet der, så det er egentlig bare de 7-8 siste km som er relevante for meg. Og det var der det stod dønn fast sist, helt til en påkjøring rett før bensinstasjonen på Sundvollen.

Gammel 25-03-26, 12:10   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk køen på kartet og kjør Utstranda hvis det er ille.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-26, 12:20   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke Utstranda ho skal kjøre?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-26, 12:37   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Aha - godt tips (sjekka kartet). Nei, jeg kjører ikke Utstranda i utgangspunktet, jeg kjører Ringeriksveien / 285, men kan ta av igjen og kjøre Utstranda ved mye kø. Jeg innser nå at det var påkjøringa fra Utstranda som var flaskehalsen sist, for etter den løste alt seg opp, men da var jeg i praksis fremm.

Takk!

Gammel 26-03-26, 10:28   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google maps gir deg info om trafikk i sanntid og gir deg best reiserute.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.