|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bjørneparken og Langedrag på samme dag?Vi skal til Bjørneparken i påsken, og vi lurte på om vi rekker Langedrag samme dag, noen som har gjort det før, eller blir det stress? Bjørneparken åpner klokka 10, og Langedrag stenger seks. Yngste som blir med er 19, så ingen sutrete slitne barn å ta hensyn til. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Bjørneparken og Langedrag på samme dag?Mulig det går, men syntes det høres stressende ut.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Bjørneparken og Langedrag på samme dag?Jeg har ikke vært i Bjørneparken, men på Langedrag ville jeg fått med meg foring og besøk inn til ulvene osv., og det starter vel på Langedrag rundt kl 13-14 (se dagsprogram på nettsidene). Hvis dere bare vil rundt og se litt på gården på egenhånd går det sikkert greit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bjørneparken og Langedrag på samme dag?Det er vel fort en times kjøring mellom dem?
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Bjørneparken og Langedrag på samme dag?Da vi var på Langedrag kom vi på kvelden, overnattet, og var absolutt hele dagen neste dag. Ungene fikk melke geiter og være med på fjøsstell på morgenen, og det var masse å få med seg av mating av dyr og andre aktiviteter ut over dagen, som det var verdt å se og gjøre, og jeg ville ikke ha lagt inn en annen dyrepark samme dag nei. Vi vurderte å besøke bjørneparken på samme tur, men er glad vi ikke gjorde det.
|
![]() |
|
|