|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Toronto - tips og triksJeg og eldste (som da er 15!) skal til Toronto i høstferien. Vi har fly og første overnatting klart, men resten av den konkrete planen mangler. Det vi vet at vi vil:
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Toronto - tips og triksHer henger jeg meg på. Vi skal til Canada i sommer, og Toronto er av byene vi skal besøke. Jeg kan jo oppdatere med tips etter sommeren, men jeg vil jo gjerne få det med meg om noen andre har vært der allerede.
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Toronto - tips og triksVi besøkte i Niagara Falls for noen år siden. Best utsikt til fossen fra den kanadiske siden så ingen grunn til å stå i kø for å kjøre til USA. Vi tok en av båttur (Hornblower) ut til selve fossen. Tror den varte ca 20-25min tur, men man kommer helt inntil og kjenner vannmassen - og man blir skikkelig våt så anbefaler å bruke regnpancho som man får utdelt. Vi var også i Niagara by the Lake - koselig liten by med litt historie.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Toronto - tips og triksJa, vi skal absolutt ikke over til USA, av mange årsaker.
|
|
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Toronto - tips og triksJeg synes den canadiske siden er bedre enn den amerikanske. Anbefaler tur i tunnelen og museet, spesielt om dere er teknisk interessert. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Toronto - tips og triksTakk! Ja, konsensusen er tydeligvis at den kanadiske siden er best, så det er jo topp siden det ikke er aktuelt å dra til USA av noen som helst årsak.
|
|
![]() |
|
|