Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Savnet gutt funnet.

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 20:17   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Savnet gutt funnet.

Uff, har hatt en ekkel klump i magen i hele dag.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=157034
Denne gutten går i min sønns klasse og jeg så denne gutten gå til bussen da jeg hentet gutten min og kameraten.

Etter en time så fikk jeg en telefon fra skolen om min gutt hadde med seg en hjem idag og jeg sa at vi har med samme gutten som vi skal ha med hjem hver dag hele året.

Hun fortalte at det var en gutt i klassen til gutten min som ikke hadde kommet hjem som planlag.

Ved 16.30 fikke jeg en ny telefon fra skolen og spurte om jeg hadde sett han eller om han hadde blitt med oss hjem.
Min venninne fikk samme telefonene..
Vi gikk rundt med vondt i magen alle sammen her.

Men heldigvis kom han til rette.

Synes ikke noe om at så små skal kjøre buss alene uten at bussjåføren kan passe på dem. Det er en vanlig rutebuss de kjører.

Jeg hadde aldri latt min 5-6 åring ta buss alene,da hadde jeg kjørt han selv hvis det var for langt å gå.

Skolebuss hadde vært tingen, det føler jeg ville blitt mye tryggere.

Men det endte godt tross allt.

Det er ikke første gang at barn har havnet andre steder enn de skal på bussen etter skolen.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:19   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Savnet gutt funnet.

Så godt at han kom til rette. Leste akkurat artikkelen på VG-nett.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:22   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skremmende for de det gjelder og alle foreldres mareritt, vil jeg tro.

Godt at han ble funnet i god behold.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:23   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så godt han kom til rette!

Noen ganger skulle jeg ønske vi hadde en skolebussordning her i landet a la hva de har i USA, jeg syns det opplegget virker tryggere og mer oversiktlig, enn at barna skal måtte ta vanlig rutebuss på egenhånd.

Gammel 27-08-07, 21:05   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, nå ble jeg glad. Jeg gikk ut igjen av avisen etter å ha sett den artikkelen, for jeg fikk bare vondt i magen. Skikkelig ekkelt.

Gammel 27-08-07, 21:12   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at han ble funnet!!
Og så bra at politi tar slike ting alvorlig selvom det ikke hadde gått så lang tid.

Men dårlig beskrivelse av hvordan gutten ser ut da!

Sitat:

og er av norsk utseende

Norsk utseende kan da bety så mangt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.