|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleelever?Jeg er på jakt etter tekster av nevnte grupper/artist som kan brukes i undervisningssammenheng på ungdomsskolen. Av ulike årsaker kan jeg ikke bruke tekster som kan virke "provoserende" i særlig grad ...
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleeleverMetallicas "Nothing Else Matters" er fin, synes jeg. Den handler om å våge å være seg selv, slik jeg leser den.
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleeleverEminem - Mockingbird
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 27-08-07 kl 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleeleverEminems Lose Yourself og When I'm Gone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleelever |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleelever
Takk.
![]() |
#10 |
Total awareness
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleeleverMetallica med Mama said. Flott rolig sang som handler om å få mamma til å gi slipp slik at en kan begynne å leve for seg sjøl, slik jeg tolker den. Du finner teksten på load albumet.
![]() |
#12 |
Total awareness
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleeleverBare hyggelig
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekster av Metallica, RHCP eller Eminem som jeg trygt kan "prakke" på skoleelever"Stan" av Eminem er, tross kontroversen, en vakker og dyp sang som har blitt sørgelig misforstått.
![]() |
![]() |
|
|