|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Troll-dress og -lueJeg kjøpte ny dress til eldstemann i går, med matchende lue (Rampe cap design). Mannen synes at lua er totalt latterlig, og mener jeg må levere den tilbake. Selv synes jeg den er morsom. Er det noen som har lyst til å uttale seg?
05 07 Sist redigert av Beckett : 28-08-07 kl 20:39. Årsak: Fant bilde av lua, |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll-dress og -lueHar ikke sett den så kan ikke uttale meg. Men jeg liker spesielle luer jeg
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll-dress og -lueJeg er nok enig med mannen din.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll-dress og -lueSiden du spør: Jeg synes også den lua er rar.
|
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Troll-dress og -lueJeg tror ikke jeg hadde brukt den lua på noen unger - stor eller liten, gutt eller jente.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Troll-dress og -lue
Er dette en mannegreie? Jeg ønsker heller ikke at mine sønner skal se latterlige osv ut. Så hvis et plagg etter min mening ser latterlig eller femi ut, så lar jeg være å kjøpe det.
|
|
|
#12 |
|
Tåler regn
|
Sv: Troll-dress og -lueJeg har sett på den luen også, og tror ikke jeg ville valgt den, selv om jeg liker artige luer. Jeg foretrekker mer at det er gøye farger enn for mye "utstikkere" på den. Men smak og behag kan ikke diskuteres eller kan diskuteres ihjel, og man blir ikke klokere. Men dressen liker jeg! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Troll-dress og -lueDen lua var ikke helt min greie, og jeg ville nok ikke kjøpt den. Kan ikke storebror få velge selv da? Syns han lua er fabelaktig er det jo ikke noe problem. Syns han selv den er latterlig ville jeg sendt den tilbake.
|
|
|
#17 |
|
litt skummelt
![]() |
Sv: Troll-dress og -lueEnig med mannen din! Men, kanskje eldstemann finner den artig og fin? Det er jo tross alt han som skal gå med den! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fornøyd
|
Sv: Troll-dress og -lueMannen (og dere
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Troll-dress og -lueJeg er overbevist om at Trolldesigneren går på stoff. Eller er et resultat av innavl. Det er visst mange her på øya som er det, ser det ut til.
|
![]() |
|
|