|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)VG skriver i dag at Helsetilsynet i Oslo og Akershus konkluderer med at Ali ikke fikk god nok hjelp. Kl. 14 i dag vil først Ullevål sykehus bli informert om rapporten, deretter pressen kl. 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp"sjokk" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpGlemte linken: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpDet var vel ikke noe stort sjokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpJeg kan ikke si at jeg er sjokkert, nei.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpJeg hadde vel bare blitt sjokkert om de ikke hadde kommet fram til dette.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp
Enig.
![]() |
#9 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpMå bare si meg enig med dere andre, at dette var ikke noe sjokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpSiste nytt fra VG:
![]() |
#11 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpUtrolig bra!! Ikke noen bortforklaringer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelpJeg er vel ikke sjokkert jeg heller, men kritikken i det jeg har lest er sterkere enn det jeg forventet. Ikke at jeg tror det er uberettiget, men jeg var redd de ville forsøke å dekke over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp
Hva ligger det i dette? Kan man være helt uten helsefaglig bakgrunn, eller betyr det noe annet?
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Slik jeg leser det, så betyr det at man ikke trenger en utdannelse. Dvs at man f.eks. kan være en Røde Kors arbeider som har kursing, men at man ikke har gått skole.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)
Det gjør jeg også, men noen andre påstår at det like gjerne kan være noen med fagbrev fra lavere utdanning men ikke autorisasjon.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Lavere utdanning? Som hva da? Det er jo en lavere utdanning, det å bli ambulansesjåfør. Er ikke det vgs da?
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)
![]() |
#19 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Jeg hadde også blitt sjokkert om de ikke hadde kommet frem til dette. Syntes det var totalt uakseptabelt det som skjedde i denne saken
Jo
![]() |
#20 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)lav å lav utdannelse.. to år på videregående.. å to år i lære.. er ikke det nokså normalt da..? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|