|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)Jeg måtte flire litt av dette testamentet: http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1965212.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)Jeg synes ikke å besøke sin fars grav to ganger i året er noe uhørt krav jeg. For meg er det en selvfølge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)
Bør det ikke være opp til den enkelte hva slags forhold de vil ha til sine foreldres grav? Det spiller da null og niks rolle for den avdøde, og en velstelt grav betyr bare så mye som den som steller den, legger i det.
![]() |
#4 |
Pauset
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)Jo selvsagt er det opp til den enkelte hva slags forhold de har til en gravplass. Men for mange av oss er det en refleksjon på deres forhold til den avdøde og hva de synes om minnet. (eller noe slikt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)Og jeg synes det er et lite, men i bunn og grunn urimelig krav.
![]() |
#7 |
Pauset
![]() Sv: The Queen of Mean - blir man særlig mer eksentrisk enn dette? (Aftenposten)Men hvorfor urimelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|