Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmtips til bursdag ønskes!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 15:10   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Filmtips til bursdag ønskes!

Dattera mi blir 11 neste uke, og har blant annet lyst til å se på film i bursdagen sin. Men hva skal vi leie?
Hun har et par mindre trivelige jenter i klassen, så det er litt viktig å finne en film som er kul nok og fremfor alt: ikke barnslig....
Vi har trålet nettsider for å finne noe, men blir takknemlige for tips!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:17   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Filmtips til bursdag ønskes!

Eldste mi på 10 og venninnegjengen elskar "Pirates of the Caribien" for tida. Nokså voldeleg og ubehageleg, tykkjer eg, men dei er absolutt ikkje det minste skremt, erklærar dei medan dei held på å tygge i seg sofaputene....

Frøken Detektiv er også i skotet no, men den er vel berre på kino endå?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:34   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Er frøken detektiv på kino?
Pirates of the carribean har de (dessverre) sett. Jeg synes ikke det er en barnefilm, men faren er uenig
Men takk for tips

Gammel 30-08-07, 15:57   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Star Wars filmene da? De kan vel kanskje gå an?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:59   #5
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Frøken Detektiv hadde premiere 10. august,meinar eg. Eg tykkjer heller ikkje Pirates of the Caribien er noko barnefilm, men den er visst veldig kul, i følge eldste.... Ja, Harry Potter ser dei visst og for tida. Svein og Rotta likar mi eldste godt, den er nettopp kome på DVD no. Den er ikkje så kul at dei risikerar å få søvnvanskar av den, så enkelte vil kanskje tykkje den er for barnsleg? Usikker på det, gitt. Her går det visst i det meste frå dei før omtalte piratar til bilen "Herbie" i geburtsdagsselskap (Herbie trudde eg verkeleg var for barnsleg, men den er visst veeeldig morsom...) og det meste i mellom.

Hmm, dette trur eg kanskje ikkje var til stor hjelp.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:25   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skal høre litt senere om datteren min har noen forslag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:00   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min snart 12 åring svarer her: Legally Blond I og II.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:50   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jentene mine elsker High scool musical (de har akkurat fyldt 13)

http://tv.disney.go.com/disneychanne...cal/index.html

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:03   #9
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jentene mine elsker High scool musical (de har akkurat fyldt 13)

http://tv.disney.go.com/disneychanne...cal/index.html

Naboens 11åring har fortalt meg masse om denne; hvistnok den kuleste filmen noensinne for en elvis!
Ellers er jo Pittbullterje kul. Men den er kanskje såpass gammel at mange har sett den. Ellers er Narnia-filmen flott og skummel synes jeg (men kanskje ikke kul nok...)

Lykke til med bursdag!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:37   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Takk for mange tips!
De fleste er dessverre sett av de fleste, men Legally blond har jeg ikke engang tenkt på. Skal høre med dattera mi!
High school musical er visst det beste av det beste, ja, men den tror jeg alle har sett tusen ganger (den generasjonens dirty dancing, tror jeg )

Gammel 30-08-07, 19:52   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

High School Musical er høydare. Både 1 og 2.
Lizzie mc Guire, Svigermonster, Trigger, Foreldrefellen og The Cheethaa Girls ( litt usikker på skrivemåten her) Det var visst disse som var verdt å se.

Gammel 30-08-07, 20:04   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Freaky Friday?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 20:11   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Andre jentene mine liker er "Grease"
, "Foreldrefellen", "Tur-retur", "Mean girls", "Pretty woman" (var litt i tvil om jeg skulle la de få lov til å se den...)
og "Bend it like Beckham".
Sikkert mange jeg glemmer nå, men ..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 20:12   #14
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går jo an å be kun de næreste venninnene og ta de med på kino? Spise før eller etter filmen?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 20:15   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Har egentlig inntrykk av at filmer som inneholder forelskelse, småflørt, smasksmak og gjerne innpakket i dans og musikk er kuult.

Ellers er Lindsay Lohan favoritt skuespilleren til datteren min. Søk på filmene hennes.

Sist redigert av Obelix : 30-08-07 kl 20:15. Årsak: stygge skrivefeil
Gammel 30-08-07, 20:16   #16
Left
Passiv

Standard

Prinsesse på prøve?

Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:09   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Takk for mange gode tips! Hun og vennene har sett alt foreslått her bortsett fra Lizzie McGuire og Bend it like Beckham, så da blir det nok en av dem Bend it like Beckham har jeg også liggende på jobb, så da er det jo lett for mor....

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det går jo an å be kun de næreste venninnene og ta de med på kino? Spise før eller etter filmen?

Foreslo det, men hun ville ha alle hjem

Gammel 31-08-07, 20:21   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Bend it like Beckham har jeg også liggende på jobb, så da er det jo lett for mor....

Med Keira Knightley, kjent fra Pirates of the Caribbean ...
Det blir nok knall

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:33   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emma holder på å le seg skakk av Mr.Beans ferie om dagen.

Gammel 31-08-07, 20:44   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Den er sett for 3. gang av ungene i dag

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.