Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Vegetarmat uten gluten

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 21:43   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vegetarmat uten gluten

Jeg er helt "diettidiot". Jeg har "heldigvis" aldri trengt orientere meg i det. Nå skal jeg ha to venninner på besøk til lørdag. Hun ene er vegetarianer (men spiser fisk). Hun andre er allergisk for gluten.

Hva skal jeg lage? Hva kan man ha som tilbehør til fisk bortsett fra grønnsaker? Eventuelt forslag til vegetarretter uten gluten? Tenkte på en type grønnsakspai, men da blir det jo mel i bunnen?
Hva egner seg best til dessert? Er det noe muffens med is? Kan eventuelt iskake fungere hvis bunnen er mandler og sjokolade? I det hele tatt, "gjemmer" det seg gluten i noe jeg ikke tenker på?

(Egentlig skulle en tredje venninne også vært med. Hun er allergisk for melk. Det var synd hun ikke kunne, men med tanke på å finne en meny var det kanskje greit likevel ).

apan er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.