Klestips til en rund kropp?
Jeg er ikke særlig bevandret på shoppefronten. Men jeg har en sørgelig garderobe som trenger litt tilskudd. Men så lurer jeg på om dere kan gi meg noen tips. Jeg har fryktelig lyst på støvletter. Og så liker jeg å gå i skjørt. Men har ikke hatt noen av delene på maaange år, pga frodige former.
Nå har de blitt mindre frodige enn på lenge, men fremdeles gavmilde da. Jeg er liten, 160 bare og 20kg mer enn jeg burde. Helt ok timeglassfigur sånn ellers. Dvs de 20kg er jevnt fordelt over det hele. Større rumpe, lår, legger, overarmer, underarmer, fingre, kinn etc etc enn jeg burde, men fasongen er som den er når jeg er normalvektig. Helt normal puppestørrelse.
Kan jeg gå i knekorte skjørt med støvletter til? Hæler? Jeg er nesten redd for å prøve støvletter. Tenk om ikke leggene mine går nedi? 
Jeg skjønner liksom at jeg ikke skal gå i tverrstripete klær, men utover det sliter jeg litt. Hvilken jakke er smart å velge? Trenger ny jakke også til høsten/vinteren.
Moteeksperter! Hjelp!!
Jeg vurderer forresten å klippe håret. Hva er smartest hårfasong til et rundt fjes? Kort? Mellomlangt? Langt? Mitt er ganske stort og bustete og det er kanskje ikke så lurt når man er rund i fjeset fra før..? Det ender oftest i hestehale da, og det er kanskje ikke så lurt det heller..