Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Granittrock

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-07, 21:57   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Granittrock

Neste helg er det Granittrock. Noen andre som skal dit?

Jeg har dessverre tapt kampen om Turboneger, men får med meg BigBang. Dvs. åpner jeg vinduene hører jeg nok Hank von Helvete hit ned også.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 22:13   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granittrock

C.C Cowboys spiller på lørdag. Da er jeg i bryllup. Svaret på spørsmålet blir nei, jeg skal ikke på Granittrock.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 22:16   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granittrock

Kunne tenkt meg å få med meg CC Cowboys.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 22:48   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Granittrock

Jeg skal. Det vil si, vi må nok enten vi vil eller ikke. Vi bor litt for nærme til å unngå det. Har ikke helt bestemt hva det blir, siden mannen ikke har helt kontroll på jobbinga enda.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:02   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Granittrock

Jeg skal også ta meg en tur. Var der i fjor og så Dum Dum Boys, men i år skal jeg dra tidligere og ta med barna. Gøy å få med seg når det skjer noe ekstra i nærmiljøet.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 10:29   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Granittrock

Det var meningen at mannen skulle opp alene på Turboneger. Så skulle jeg passe våre barn og sønnen til en kamerat som også ville opp. Men, på hockeytreningen til storebror ble det avtalt at en del av kameratene skulle være med opp. Og vi endte der oppe hele gjengen. De to minste hadde jeg i søskenvogn, mens eldste gikk mer fritt. Lillemann sovnet etter noen få sanger, mens knøtt rocket ivei. Øreklokker var teit... Ungen sovnet til slutt, uten øreklokker.... Sønnen til kameraten vår syntes ikke det var spesielt bra musikk, og mamman får nok litt spader når hun hører hva han har gjort mens han var hos pappa.

I dag skal jeg være vakt fra 16-24.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 11:29   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granittrock

Vurderer sterkt å ta med ungene å høre CC Cowboys ikveld.

Noen som vet om det er helt umulig å parkere der oppe.
Hadde vært veldig greit med bil.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 12:48   #8
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Granittrock

Det er ikke parkering helt oppe, og Hukenveien er stengt for parkering, det samme er mesteparten av Grorudveien. Men det er parkeringsmuligheter langs Ammerudveien, noen få ved pukkverket og ved Ammerud skole, Grorud skole og ved Grorud idrettsplass. Det er vel også noen plasser ved Shellstasjonen på Grorud. Det blir 20-30 min å gå opp derfra.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 12:49   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Granittrock

Det er forresten veldig oversiktlig og greit der så det er ikke noe problem å ta med barna opp. Da vi gikk ned i går var det mye folk, men jeg holdt storebror i hånda og de to minste var i vogna.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 12:55   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granittrock

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Det er ikke parkering helt oppe, og Hukenveien er stengt for parkering, det samme er mesteparten av Grorudveien. Men det er parkeringsmuligheter langs Ammerudveien, noen få ved pukkverket og ved Ammerud skole, Grorud skole og ved Grorud idrettsplass. Det er vel også noen plasser ved Shellstasjonen på Grorud. Det blir 20-30 min å gå opp derfra.

Hvor er det kortest å gå fra da?
Er ikke veldig kjent på den kanten, men bor ikke så langt unna.
Går det buss dit forresten?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:41   #11
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.064
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Granittrock

Ta 79-bussen til grorud og gå derfra.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:17   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granittrock

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Ta 79-bussen til grorud og gå derfra.

Selvfølgelig :klaskepanne:

Nå har jeg funnet ut at det er parkering i nærheten, så jeg tror vi forsøker det.
Hvis det ikke begynner å regne, da gidder vi ikke dra.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:37   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granittrock

Nå har vi kommet hjem og jeg synes arrangemetet var bra. Meget høy fjortisfaktor til tross. For ikke snakke om HØYT hår :begynner å bli gammel:
Ungene synes det var litt høy lyd, og dårlige foreldre som vi er hadde vi ikke med ørepropper.
Men vi skal definitivt tilbake neste år.

Sambo avsluttet kvelden med å sperre kortet mitt, så nå ligger det trygt i en minibank på Alfaset. :faens gubbe:
Så jeg er i bunn og grunn glad det er lørdag og vi har mat i huset.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no