Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lyseblå skjorter - hvor finner jeg det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 22:40   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Lyseblå skjorter - hvor finner jeg det?

Jeg trenger noen lyseblå skjorter i str. 98 og 110 (evt. 116) til guttene som de skal ha i navnefesten. Jeg bestilte dette:

men følte gensrene ble litt lite pyntet. Noen som vet hvor jeg kan finne skjorter som ikke koster skjorta? ()

Gammel 06-09-07, 22:53   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lyseblå skjorter - hvor finner jeg det?

Jeg har en pen lyseblå en fra H&M du kan få kjøpe hvis du vil?
Den er str. 110 og har ingen flekker eller noe. Den er i bomull da, ikke sånn tynt skjortestoff.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:55   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Benetton... de koster drøye 200 kr.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 23:01   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg har en pen lyseblå en fra H&M du kan få kjøpe hvis du vil?
Den er str. 110 og har ingen flekker eller noe. Den er i bomull da, ikke sånn tynt skjortestoff.

Jeg er i utgangspunktet interessert i to like, men skal ha det i bakhodet.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Benetton... de koster drøye 200 kr.

Takk for tipset! Skal sjekke det i morgen

Gammel 06-09-07, 23:05   #5
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skjønenr godt du helst vil ha to like!
Lykke til i jakten

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:45   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Exit hadde tidligere i sommer.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:49   #7
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en på Exit på Trondheim Torg for ikke så lenge siden

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:46   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fine de blir.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:47   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Da skal jeg sjekke TT også

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Så fine de blir.

Takk for det! Håper det. Klærne var utrolige fine. Jeg fikk de i går og ble enda mer fornøyd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.