|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Ru's rus ...Altså, jeg vet at det ikke heter 's på norsk, men om jeg for eksempel skulle ha satt tittelen på bloggen min til min blogg, så kan jeg jo ikke skrive Rus blogg. Det blir jo noe helt annet. Og Ru's blogg er jo helt feil, og samtidig; Ru sin blogg, det ser jo litt kjedelig ut.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 10-09-07 kl 13:32. Årsak: Gådd! Det er klin umulig å skrive et innlegg på flisespikkeriet uten å ha med en skrivefeil selv ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ru's rus ...Elinblu kom meg i forkjøpet, jeg skulle foreslå akkurat det samme.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ru's rus ...Æsj, så kjedelige dere er da.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 10-09-07 kl 13:43. Årsak: Henviser til årsaksteksten i første innlegg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ru's rus ...Med tanke på hvor lemfeldige mange er med orddeling så kan vel "Rus blogg" lett misforstås? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ru's rus ...Himmel!
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ru's rus ...
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() |
#18 |
<*(((<
|
Aha - og jeg som koblet til (Kilde: youtube.com) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Ru's rus ...Jeg hadde ikke hatt noen problemer med Rus blogg, men Ru-bloggen eller Bloggen til Ru er helt utmerkede alternativer, synes jeg.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Ru's rus ...Hva med fransk "Blog de Ru"? (merker at fransken min er nokså rusten - så det er godt mulig dette er feil altså). |
![]() |
![]() |
|
|