Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nettbutikk med "adventskalender-ting"?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 10:34   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Nettbutikk med "adventskalender-ting"?

Vet ikke helt om dette hører inn her, men jeg prøver

Har ei venninne som ligger på føden. (3 mnd til termin, men hun blir liggende en stund, og kommer hun hjem "tidlig" må hun være rolig da)

Hun har tre barn, og har begynt å tenke på adventskalendere til de (men er litt mer fornuftig enn meg, hennes får 3. hver dag )....
Siden hun er ganske lite mobil men med masse tid så lurte hun på om jeg visste om noen nettbutikker som selger "småting" som hadde passet som kalendergaver. Slik at hun bare kan bestille på nett og ordne slikt mens hun likevel ligger der. Jeg handler lite på nett, så jeg kunne ikke hjelpe henne noe særlig. Men kanskje noen andre har noen gode sider?
barna er forresten 4, 8 og 10 år. (gutten er 8 år, de andre to er jenter)

Gammel 15-09-07, 10:40   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk med "adventskalender-ting"?

Jeg kjøpte mye til kalenderen på www.alveslottet.no i fjor. Se på lenken "Små skatter".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:48   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant to danske sider i alle fall.

http://hjem.get2net.dk/kalendergaver/

http://www.decembergaver.dk/

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:55   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg fant to danske sider i alle fall.

http://hjem.get2net.dk/kalendergaver/

http://www.decembergaver.dk/

Du er en knupp!!!
Skal komme med lenkene til henne senere i dag når jeg skal på jobb.

Gammel 15-09-07, 10:56   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Denne må jeg ab. på.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:58   #6
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kjøpte mye til kalenderen på www.alveslottet.no i fjor. Se på lenken "Små skatter".

Du og er en knupp!
Nå blir det ei som blir glad!

Gammel 24-09-07, 22:58   #7
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Har fått et annet tips jeg da. Hvis flere er interessert.
Litt diverse der. (kanskje og ideer til bursdager)

http://www.helti100.no

For de med barn som liker å sy/brodere... (har bestilt noen av de med langsting på side 2/3)

http://www.maritsverden.no/catalog/21

Gammel 21-10-07, 21:22   #8
kianen
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Sandnes
kianen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hmmm.. jeg får ikke opp at det er gratis frakt på kjøp over 500 denne helga..

kianen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:37   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:38   #10
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kianen, her.

Hmmm.. jeg får ikke opp at det er gratis frakt på kjøp over 500 denne helga..

Tråden er en måned gammel.

Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:04   #11
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Alveslottet hadde en pakke med 24 små leker til oss foreldre med dårlig tid og fantasi.

*Julekalender: check

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.