Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket bruksområde har zappen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 11:51   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilket bruksområde har zappen?

Jeg har litt lyst på en zapp.

Nå er kanskje lillebror litt for liten enda, men den vil etter hvert bli brukt til butikkturer, eller for eksempel fra parkeringsplassen hos besteforeldrene mine og inn til heisen. Samt på ferieturer. Vi skal feire jul utenlands, og siden lillebror propell allerede har begynt å gå sidelengs rundt, vil jeg anta at han kanskje stabber rundt til jul. Da trenger vi en zapp til flyplassen, gjør vi ikke?


Dere som har zapp, savner dere å legge ned ryggen på den? Er den veldig ustødig?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 12:00   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Jeg savner ikke å kunne legge ned ryggen på zappen. Den er ikke ustødig med mindre du henger masse handleposer på styret.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 14:12   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Det er veldig kjekt med Zapp på flyplassen, men siden man må levere den inn ved gaten er det desverre ikke alltid man får den utlevert ved gaten. Den har en tendens til å fortsette til bagasjeutleveringen... og da forsvinner jo nytten.

Men jeg er glad i zappen jeg altså og savner ikke å kunne legge den ned, har i grunnen sldri savnet det.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 14:25   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Vi har en zapp og den brukes på ferie, på butikker og på småturer.
Jeg er ikke veldig imponert over den. Eneste fortrinn er størrelsen sammenlagt.
Jeg synes ikke sittestillingen virker så god. Jeg savner også at ryggen ikke kan legges ned.
Vi hadde en paraplytrille med nedfellbar rygg som gikk i stykker for noen år siden. Den var mye bedre som turtrille, men var litt tyngre enn zappen.

På flyplasser har jeg aldri hatt gidd å ha med meg vogn. Jeg synes det er mye enklere å bære ungene på slike steder.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 14:40   #5
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Vi har hatt zapp. Kjøpt fordi jeg trodde den kom til å være genial til vårt bruk, men den ble brukt 3 ganger på et helt år. Jeg har liksom fortsatt troen på den, men det funker bare ikke for oss.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 16:44   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.251
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Det er veldig kjekt med Zapp på flyplassen, men siden man må levere den inn ved gaten er det desverre ikke alltid man får den utlevert ved gaten. Den har en tendens til å fortsette til bagasjeutleveringen... og da forsvinner jo nytten.

.


Jeg har faktisk ALDRI måttet levere inn zappen ved gaten! Dvs jeg har jo et lite luretriks, jeg putter den alltid inn i bagen gjennom sikkerhetskontrollen og akkurat i det jeg går inn på flyet, og da er den så liten at den ikke blir tatt fra meg. Sånn sett er zappen uunværlig på flyplasser for oss som reiser så mye.

Til daglig ligger den i bilen, og blir brukt på kjøpesentre og på små turer.

Siden vår lille sjelden eller aldri sover i vogn () savner jeg ikke å kunne legge den ned.

Om jeg skulle valgt om igjen nå, hadde jeg gått for Ergo bæredings til flyplassbruk,- foretrekker den når jeg reiser alene med henne, og en McLaren med nedfellbar rygg som reisetrille. Men Zappen er jo så kul, da.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 16:59   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Det er veldig kjekt med Zapp på flyplassen, men siden man må levere den inn ved gaten er det desverre ikke alltid man får den utlevert ved gaten. Den har en tendens til å fortsette til bagasjeutleveringen... og da forsvinner jo nytten.

Jeg har aldri levert zappen ved gaten, men puttet den i bagasjehyllen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 17:10   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Jeg angrer ikke et sekund på vår. Til tross for at poden straks er tre år, er den stadig vekk i bruk, det er den eneste vognen vi bruker.
Den bor i bilen (den tar jo ikke noe plass) og brukes ved behov på shopping og byturer etc.
Poden sover finfint i den, så sånn sett har vi ikke savnet liggestilling på den. Vi har handlekurv under zappen, og BOB på styret, og har ikke hatt noe problem med stabiliteten.

Jeg har ikke hatt den med på flyplass, det har vi ikke hatt behov for. (Vi kjøpte den når poden var halvannet eller så, før det savnet jeg den når vi var ute og flydde ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 17:17   #9
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Jeg er også veldig glad i zappen, og har brukt den mye til bl.a småturer i nærmiljøet, på shopping og selvsagt på flyturer. Riktignok er det ingen som tror meg på at den blir liten nok til å kunne tas med ombord, så jeg må alltid pakke den sammen og legge den i bagen gjennom sikkerhetskontrollen.

Nå som lillebror begynner å bli litt større, gleder jeg meg til å ta den i bruk til han også.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:42   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Hos oss har den fungert greitt. Først som understell til bilstolen, og nå som ekstratrille. Den er så liten at den alltid kan ligge baki bilen. Jeg har ikke reist med den ennå, jeg foretrekker bæring på flyplass. Men jeg ser at mcLaren har sine fordeler den og.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:52   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Jeg hadde MacLaren til reisebruk når vi skulle være borte mens puddingen fremdeles sov på dagen. Da trengte vi en vogn med flat liggestilling. (MacLaren er verdens beste reisevogn i paraplyklassen).

Men nå er Zappen den eneste vognen vi bruker. Den er suverent god å TRILLE. Var på Tusenfryd idag, og den er så lav at puddingen kunne klatre inn og ut når hun var sliten/uthvilt. Og så tar den jo nesten ingen plass, så den ligger i bilen hele tiden.

Nå vurderer jeg å byttte inn MacLaren'en i en Zapp til, så vi kan ha en liggende i hver bil. For den ligger jo alltid i FEIL bil, ikke sant?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:10   #12
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.


Dere som har zapp, savner dere å legge ned ryggen på den? Er den veldig ustødig?

Ja og ja!
Zappen er ubrukelig det meste av tiden, men perfekt til større barn (rundt 2,5 - 3) dersom man bare skal trille innendørs eller over meget korte strekninger.
Det er så fristende å ta den med på tur i og med at den tar så liten plass, men jeg har stort sett angret hver eneste gang på at jeg ikke heller tok med speedien.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 21:08   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Me solgte Zappen utan å ha brukt den meir enn nokre få ganger, og da med bilstolen på. Eg tykjer det er langt enklare å ta med seg Patapumen til sånne mindre transportetappar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 21:27   #14
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Ja og ja!
Zappen er ubrukelig det meste av tiden, men perfekt til større barn (rundt 2,5 - 3) dersom man bare skal trille innendørs eller over meget korte strekninger.
Det er så fristende å ta den med på tur i og med at den tar så liten plass, men jeg har stort sett angret hver eneste gang på at jeg ikke heller tok med speedien.

Veldig uenig i beskrivelsen din av at den er ubrukelig. Jeg savner å legge ryggen litt ned, men ellers er den superb.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:01   #15
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Vi bruker stort sett bare Zapp'en nå vi. Bruker den til og fra barnehagen, på handleturer med bil og med kollektivtransport. Kun når vi vet vi kommer til å dra med oss masse, tar vi den litt større trilla vi har.

Savner litt å kunne legge ned ryggen i og med at Poden fremdeles sover på dagtid, men han har også sovet godt i Zapp'en. Sovner han, så vipper jeg bare vogna litt bakover når jeg triller eller legger styret i fanget dersom jeg sitter. Funker som bare det.

Jeg har kun angret på en ting siden vi kjøpte vår kjære Zapp, og det er at vi ikke gjorde det tidligere .

Håper jeg en dag får mulighet til å bruke bilsete til en lillebrøster på den også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:06   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Zapp er bare helt genial. Vi har brukt vår masse. Mest til butikkturer/senterturer og ferieturer. Savner ikke liggestilling på den. Er vi vekk rundt sovetid så har jeg gjerne med en annen vogn. På ferietur tar jeg den bare med til barn som ikke sover på dagtid. Og til baby er den jo bare helt super til å ha bilstolen på. Fra 1 år og oppover så bruker vi den som vogn med setetrekk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:15   #17
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Vi har brukt vår zapp mye. Jeg synes den er stødig, ungen sitter godt i den og vi har ikke savnet liggestilling.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:20   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Men handlekurv under er et must synes jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:23   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men handlekurv under er et must synes jeg.

Og sånn dings bak ryggen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:25   #20
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bruksområde har zappen?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og sånn dings bak ryggen.

Jeg skulle til å si det, men visste ikke helt hva jeg skulle kalle den. Vi har sånn dings bak på ryggen også. Helt super.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no