Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 21:31   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?

Å, jeg er så i villrede! Hvilken vogn skal jeg ta med til en 3 mnd gammel baby? Alle vognene har sine fordeler og ulemper. Nå trenger jeg litt hjelp. Vi er fem som skal reise så vi har nok å ta med. Vogna bør helst ta liten plass da vi også skal ta med bilstol. De vi har å velge mellom er:

Bugaboo: Denne er med bag og solkalesje. Har også en parasoll som kan brukes til alle vognene. Bugabooen har jeg også transportbag til og adapter til å klikke bilsetet vi skal ha med på. Ulempen er at det blir mer å dra på. Jeg har egentlig ikke så lyst å ta med vogna på stranda heller. Vil ikke ha sand overalt i den (i hjulene, bagen osv) Og så er jeg redd for at den skal bli ødelagt. Vi reiser med Norwegian som ikke dekker skade på vogn, men har reiseforsikring.

OTH: Har bag til denne og parasoll. Denne kan jeg ikke bruke bilstoladapteren til da vi mangler den hersens knappen. Jeg er litt redd for denne også. Vil helst ikke ha noen skader på den heller.

Zapp: Denne er det sydd i liggestilling, men den er ikke helt flat. Jeg vet ikke hva det har å si for to uker. Kan ikke bruke bilstoladapterene på denne da vi har Graco sete, og kan heller ikke bruke bag i den. Babyen må være vendt fra meg, og det liker jeg ikke helt. Den er imidlertid liten og lett, og grei å reise med.

Graco trilla: Den har vært med x-antall ganger til Spania før, men ikke til så liten baby. Den har tilnærmet liggestilling og vi får plass til softbagen i den. Jeg får heller ikke se babyen i denne. Vogna er forholdsvis lett og jeg er ikke redd for verken vann eller sand i den. Om den blir ødelagt er det ingen fare for å si det sånn Bilstolen kan klikkes på vogna uten at noe på tas av e.l.

Vad tycks? Jeg er så usikker! Mannen min skjønner ikke hva problemet er. En vogn er en vogn lizzom!

Synspunkter?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.