Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan jeg spørre om leker her?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 01:17   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg spørre om leker her?

Noen som har sett reklamen på Cartoon som viser et Thomastog lekesett. Toget er for seg, også er det en bane som går i ring oppover (ser det ut som), akkurat som på et garasjeanlegg eller noe. Bare kan se ut som om dette er for litt mindre barn. I alle fall ganske liten unge som sitter ved siden av på reklamen å leker med det. Noen som skjønner hva jeg mener? Og noen som vet hvor dette er i salg? Jeg vil ha sånt til lillebror til jul nemlig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 08:21   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg spørre om leker her?

Jeg er ikke siker på det du leter etter, men her er et strort Thomas the tankesngine utvalg.
http://shop.thomasrocks.com/

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:09   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg er ikke siker på det du leter etter, men her er et strort Thomas the tankesngine utvalg.
http://shop.thomasrocks.com/

Takk for link. Der var det jammen litt å velge i. Det er denne jeg mener. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne i Norge?

Gammel 16-09-07, 12:22   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Takk for link. Der var det jammen litt å velge i. Det er denne jeg mener. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne i Norge?

Den var jammen meg fin! Jeg har ikke sett den i noen butikker, men det betyr jo ikke at den ikke finnes. Kanskje Ebay?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:25   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Den var jammen meg fin! Jeg har ikke sett den i noen butikker, men det betyr jo ikke at den ikke finnes. Kanskje Ebay?

Tenkte den kanskje fantes i Norge side de reklamerer for den på Cartoon Norden. Da har de den i alle fall i Danmark. Husker ikke om de snakker norsk eller dansk på akkurat den reklamen. Vil ha. Får jeg tak i den, så hadde julegaven til lillebror vært i boks.

Gammel 16-09-07, 13:26   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har den på lekebutikken på Buskerud storsenter iallefall.

Gammel 16-09-07, 16:36   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

De har den på lekebutikken på Buskerud storsenter iallefall.

Vet du i hvilken kjede den lekebutikken er?

Gammel 16-09-07, 16:44   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min datter ønsker seg så veldig det andre Thomas-toget på den samme reklamen. Hver gang den kommer på sier hun "mamma, du vet jeg har bursdag snart"?.
Jeg tror de har alt det der på Toys 'R us. Er der jeg kjøper alt av leker.

Gammel 17-09-07, 12:08   #9
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vet du i hvilken kjede den lekebutikken er?

Det er Brio.

Gammel 17-09-07, 12:15   #10
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ååå det så kjekt ut. Hadde kanskje vært noe for minsten her også til jul. Det må jeg på jakt etter.

Gammel 04-10-07, 16:14   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

I går fant jeg den endelig i en butikk. Her i byen hadde de den hverken på Brio eller BR leker, men jeg fant den på en liten Ringo butikk som jeg tilfeldigvis var innom litt utefor byen der jeg ellers aldri kjører. Kr 599,- betalte jeg, men da er julegaven til lillebror i boks.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.