|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)http://forbruker.no/jobbogstudier/jo...cle1996469.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga stjernetegn (Aftenposten)Jeg tror jeg hadde ristet av meg skuffelsen og konstantert at det var like greit å finne ut at arbeidsgiver var sprø FØR jeg eventuelt begynte å jobbe der. Det ser det da også ut til at den aktuelle damen har gjort.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga stjernetegn (Aftenposten)
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Ja, dette var et framtredende samtaleemne ved frokostbordet vårt i morges. Jeg ville nok også vært fornøyd med å unnslippe en sånn sjef, alt i alt.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)
|
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Intervjuer hadde vel kandidatens cv (med fødselsdato) og kunne droppet å kalle inn en person som var født i fiskene, om det var så mye om å gjøre liksom?
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
Det er ikke sikkert hun hadde klart å regne ut stjernetegnet ut fra fødselsdatoen. Enkelte er jo høyt hevet over trivialiteter som tall.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga stjernetegn (Aftenposten)
Akkurat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Akkurat det tenkte jeg på også. Om en er opptatt av slik vet en gjerne når de fleste stjernetegn er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Skytten (jeg) er rastløs, vimsete og i det heletatt.. duganes til lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Dette understreker bare hva jeg mener om folk som tror det er mellom himmel og jord osv...
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Jeg skal snart ansette en sekretær, her er det jo mange gode tips.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 16-09-07 kl 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Jeg tror jeg egentlig hadde takket himmel og alt der i mellom for at jeg ikke fikk den jobben, jeg - for sjefen må jo ha vært hakkende sprø.
![]() |
#19 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)For en fjasete sjef! Like greit å ikke jobbe for så rare mennesker...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke jobb pga. stjernetegn (Aftenposten)Jeg syns horoskoper er underholdende og astrologi er spennende. Men seriøst? Om det er sjefen eller arbeidssøker som ljuger her aner jeg ikke, men en av de er spenna gæren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|