|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fikk regning på én krone
LINK |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fikk regning på én krone
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Fikk regning på én kroneJeg har også fått regning på kredittkort på 0 kr og 0 øre.
![]() |
#4 |
Epikur
|
Håper du fikk betalt den, for inkasso, selv på 0 kr og 0 øre kan jo bli en del kroner...
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() |
#8 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Fikk regning på én kroneJeg fikk en regning på -64 kr. Jeg antok det var en feil, og ringte ikke. En stund etterpå fikk jeg et "stygt" brev om at de krevde de pengene straks og jeg ikke hadde betalt tross at jeg har blitt påmint.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk regning på én krone |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk regning på én kroneEr det mulig?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk regning på én kroneHuff jeg blir nervøs når jeg leser om slikt... Jeg har laget noen rutiner for å skrive ut giroer i min tid - og marerittet er å komme i avisa fordi jeg har glemt å legge inn kontroll på minstebeløp! Slikt er helt klart en systemglipp (og ikke smålighet fra kommunens side). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fikk regning på én kroneEtt sted jeg jobbet hadde vi ikke mulighet til å sette inn minstebeløp når vi skulle skrive ut purringer.
![]() |
|
|