|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Orhan Pamuk fikk NobelprisenJeg ser at Orhan Pamuk har fått Nobelprisen i litteratur. Har noen av dere lest noen av bøkene hans? Jeg har tenkt på det i årevis (siden en tyrkisk venn av meg anbefalte ham for mange år siden), og begynte i sin tid på Black Book, men av en eller annen grunn la jeg den fra meg før jeg var ferdig.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Orhan Pamuk fikk NobelprisenJeg har heller ikke lest ham (men har tenkt på det). Ut fra det jeg har hørt, virker da dette som et ganske godt valg.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Orhan Pamuk fikk NobelprisenHøh, det er vel omtrent første gang at en forfatter jeg har lest har fått nobelprisen. Vanligvis er det forfattere som er helt ukjente for meg som er nominert. Jeg havnet helt tilfeldig borti ham, jeg fikk Snø til jul i fjor. Har ikke helt bestemt meg for om jeg anbefaler den videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orhan Pamuk fikk NobelprisenNei, her har jeg en lesejobb å gjøre.
![]() |
#5 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Orhan Pamuk fikk NobelprisenJeg vet ikke om jeg tør å svare....
![]() |
|
|