Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Feil i sertifikat - hva er dette??

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 01:55   #1
Frantzen
Passiv

Spørsmål

Feil i sertifikat - hva er dette??

Jeg skulle inn på Ellos sine kundesider og klikket på "Mine tilbud", "Mine bestillinger" osv.
Dette er hva jeg fikk opp:

[IMG]res://ieframe.dll/red_shield_48.png[/IMG] Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat.

Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble utstedt for adressen til et annet webområde.

Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren.

Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet.

[IMG]res://ieframe.dll/green_shield.png[/IMG]Klikk her for å lukke denne websiden.

[IMG]res://ieframe.dll/red_shield.png[/IMG]Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke).

[IMG]res://ieframe.dll/down.png[/IMG] Mer informasjon

<LI id=errorExpl1>Hvis du kom til denne siden ved å klikke en kobling, bør du se på webområdeadressen på adresselinjen for å kontrollere at det er adressen du forventer. <LI id=errorExpl2>Når du går til et webområde med en adresse som https://example.com, kan du prøve å legge til "www" i adressen, https://www.example.com. <LI id=errorExpl3>Hvis du velger å ignorere denne feilen og fortsette, må du ikke oppgi private opplysninger til webområdet.
Se avsnittet Sertifikatfeil i hjelpen i Internet Explorer for mer informasjon.

Hva betyr dette? Kan jeg ignorere det og gå videre?

:lettskremt:

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.