|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Gode og varme votter til en aktiv femåring?Jeg trenger tips til votter til storebror. De bør kunne brukes både i barnehagen og til f.eks. å gå på ski med.
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Vi hadde Troll votter med ullfrotte til snuppa i fjor, veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Veldig fornøyd med Troll votter, jeg også.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 19-09-07 kl 16:30. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Vi bruker bare votter fra Gullull. Ingen over, ingen ved siden. De er ikke vanntette, men -avvisende. Koster litt, men det er de verdt synes jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Viser tenner
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Gullull, Troll, Ullvatten samt Nøstebarn har kjempegode votter. De er tynne, som gir god bevegelighet, samt at de er varme selv om de skulle bli fuktige/våte! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Vi har hatt Troll og de var gode de, men kanskje litt korte? Jeg liker at vottene går godt oppover slik at han ikke får snø i dem.
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Vi har disse fra Nøstebarn, og de er supergode. I tillegg kjøpte jeg et par Reima Tec-votter til 119 kr (svenske kr) her om dagen, så da har vi to gode par å bytte i. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Hestra er vi veldig fornøyd med. |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Hestra er vanntette med ullfor, og nøstebarn har vindtette med ullfor. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Alle modellene til Hestra er ikke vanntette, så det bør du spørre om |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?Her får du kjøpt Hestra: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
trøtt
|
Sv: Gode og varme votter til en aktiv femåring?
Takk!
|
![]() |
|
|