Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan noen anbefale en god flat-tv?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 20:03   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen anbefale en god flat-tv?

Til sånn ca 5-10000,-

Bruksområde: se tv og noen ganger film.
Det er så vanskelig synes jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 23:38   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Vi hadde en runde i denne tråden for ikke så lenge siden. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med plasmaskjermen min som jeg anbefaler der, og kanskje Kristin kan fortelle hva hun syns om skjermen hun endte opp å kjøpe?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 23:55   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Jeg fant ut at vi har samme tv'n som torsk, bare noget større. Fikk den for to uker siden, og den er kanonbra.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 00:17   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Vi kjøpte en Samsung 32" på Elprice i kveld. Den ser så langt meget bra ut, veldig klare og fine farger og meget god kontrast. Mange tilkoblingsmuligheter også, så her ser det ut som vi har gjort et godt kjøp. Billig var den og, under 6000 kr. Utrolig bittert at den har atskillig flere tilkoblingsmuligheter enn skryte-TV'en jeg kjøpte for et år siden til over 15.000

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 00:38   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Vi har en Samsung (har jo ikke peiling på modell og sånn) Den var best i test da vi kjøpte den. Lyden er dårlig, men vi har den koblet til stereoanlegget uansett, så det gjør ingenting. Kan du ikke la mannen bestemme? Så slipper du å bli så beslutningsvegret?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 09:16   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har en Samsung (har jo ikke peiling på modell og sånn) Den var best i test da vi kjøpte den. Lyden er dårlig, men vi har den koblet til stereoanlegget uansett, så det gjør ingenting. Kan du ikke la mannen bestemme? Så slipper du å bli så beslutningsvegret?


Jo. Det var sant (kontrollfreaken kommer aldri på det alternativet).
Men det skal jeg denne gang, etter at jeg har sagt dette:

-Man sier plasma er best når vi skal se tv og filmer, men da må det være god kvalitet plasma eller så brenner logoer o.l seg fast
-Om den kan snus eller ikke er irrellevant for ikea selger sånne stativ


ppsummerer en annen tråd:

Men altså, jeg må jo være med å se på designen. Det synes jo mor er viktig. Kanskje far kan finne to gode alternativer også kan mor være med å velge en av de?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 10:27   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

samsung har vi veldig god erfaring med. Brukevennlig, godt bilde, grei pris. Generelt et godt kjøp.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 12:23   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv?

Den vi har er kjempefin - sort pianolakk - ikke noe dikkedarier på den. Vi har den på veggen - synes foten er litt stygg

Forøvrig så er det LCD du vil ha om bildet ikke skal brenne seg fast - ikke plasma *later som jeg har peiling*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 15:04   #9
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv?

Vi har denne:

http://www.elprice.no/Product/Produc...22&shopby=2;15#

Vi er veldig fornøyde med den, bildet er veldig fint, lyden er bra og jeg anbefaler den på den sterkeste. Prisen vi betalte for denne var 8000 kr.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 17:20   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv?



Dette har vi. Link på bilde

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 17:34   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vi hadde en runde i denne tråden for ikke så lenge siden. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med plasmaskjermen min som jeg anbefaler der, og kanskje Kristin kan fortelle hva hun syns om skjermen hun endte opp å kjøpe?

Var det tråden min?

Vi endte opp med en Toshiba LCD-skjerm til ca 8-9000 kr. Jeg vet ikke modell, jo vent litt, bruksanvisningen ligger jo like her. La meg se... Det står C3000 og X3000 på den.

Vi er kjempefornøyde, men jeg synes det er merkelig at det ikke er noen fysisk av-knapp på tv-en. Den må slås av med fjernkontroll. Er dette normalt, og er det ikke brannfarlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:08   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.


Vi er kjempefornøyde, men jeg synes det er merkelig at det ikke er noen fysisk av-knapp på tv-en. Den må slås av med fjernkontroll. Er dette normalt, og er det ikke brannfarlig?

Sånn er vår også. Eller, det er jo en av og på knapp på tv'en også, men den slår ikke av tv'en mer enn fjernkontrollen gjør. (altså: om vi slår av tv'en med fjernkontrollen og så trykker på av/på-knappen på tv'en, så slår den seg på igjen) Går ut fra at den slår seg helt av med fjernkontrollen også jeg *optimist*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:29   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv ?

Jeg hadde gått til en tv-butikk, spurt om råd, og sikkert kjøpt en til en vettug pris som så grei ut. Så hjelpsom er jeg..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:09   #14
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Kan noen anbefale en god flat-tv?

Vi ble "overtalt" av en tv-butikk selger til å kjøpe en Elfunk-tv. Fikk høre at de ble laget på samme fabrikk som JVC, med samme komponenter og av samme maskiner. Men TV'en er overhodet ikke noe god. Tror vi betalte 11.000 for 32¨, og er virkelig ikke fornøyde.
VI kommer aldri til å kjøpe Elfunk igjen

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no