|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() RatatouilleMor, far og barn (2 år) var på førpremiere på denne filmen i går. Ettersom det ikke er flust av barnefamilier på kino så er gleden stor hver gang det kommer en ny film. Denne var helt ok. Den var ikke skummel, som var bra for veslegutt. Det var til gjengjeld svært mye handling som gikk den vesle hus forbi. Det er jo ikke rart, ettersom filmen hadde syvårsgrense. Allikevel var det nok av småting som han gledet seg over, som at rotta spiste mye ost, at han surfet nedi kloakksystemet på ei bok og at han lugget Linguini i håret etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: RatatouilleTakk for tips!
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RatatouilleLilleVenn gleder seg virkelig til denne filmen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
På farten igjen
![]() |
![]() Sv: RatatouilleJeg så den sammen med en 7-åring, og vi var enige om at den var litt morsom, men alt for lang (den varer nesten 2 timer). Helt OK med andre ord
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: RatatouilleStorebror på 4 har denne på ønskelisten sin. Den er som forfilm til Cars-filmen tror jeg, så han har visst lenge at han ville se den. Kommer visst 28 september her tror jeg. |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: RatatouilleVi var også på førpremiere på denne filmen og for oss var det skivebom. Nå er jo barna våre åtte og seks, men spesielt seksåringen kjedet seg fra halvveis. (og han er vanligvis kjempeglad i å gå på kino)
![]() |
#7 |
snur
|
![]() Sv: RatatouilleStoresøster gleder seg veldig til den kommer hit. Var førpremiere i helga men det passet ikke. Hun har sett reklame for den mange ganger så håper den står til forventningene. Lillebror som er meget tålmodig når det gjelder film tror jeg skal få lov til å bli hjemme denne gangen
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: RatatouilleVi så den på fredag. Dvs; vi gikk før filmen sluttet fordi tassen klaget over vondt i munnen. Men poden var defintivt helt med på notene, og nå snakker han konstant om å kjøpe den på dvd når den kommer ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Hvor: Telemark
![]() |
![]() Sv: RatatouilleJeg hadde med meg min 10 åring og min 4 åring på denne filmen igår. Og jeg ble megatrøtt
![]() |
#10 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RatatouilleMannen min hadde med seg de to yngste og kusina på 8 år og så den på førpremiere i Oslo forrige lørdag.
![]() |
#11 |
ræv med ører
![]() Sv: RatatouilleMannen hadde med seg fireåringen på Rottatouille i dag. Den var visst altfor lang, så de dro hjem litt før. (Vanligvis har hun ingen problemer å sitte en film ut, og de var visst ikke de eneste som dro hjem før)
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: RatatouilleVi var også og så den i går kveld. Og den var for lang. Min filmelskende 4 åring er ikke den som kaster inn håndkleet vanligvis, men han kapitulerte og ville hjem like før det var slutt. Det var noen morsomme poenger der, for både store og små, men på slutten var det litt lite "æksjen" for en som ikke får med seg alt de sier. Men i det store og hele en ok film. |
![]() |
![]() |
#13 |
fri
|
![]() Sv: RatatouilleVi så den i dag, og vi likte den alle sammen. Nå har både jeg og mannen en forkjærlighet for utsøkt mat og Paris, så det hjalp nok på. Storebror ble også om mulig enda mer fascinert av eiffeltårnet, så jeg måtte love ham at vi skulle reise dit sammen om ikke altfor lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() Sv: RatatouilleVi så filmen på lørdag, mor, far storesøster på 7 og lillebror på 2 år. Vi voksne syntes filmen var en lang, sann lidelse
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: RatatouilleJeg har gledet meg til denne siden vi så den første tidlige traileren for halvannet år siden, eller når det var (egentlig har jeg gledet meg siden The Incredibles, som var den forrige filmen til Brad Bird), og poden er også veldig innstilt på å se den, så jeg regner med at vi skal komme oss av gårde til helgen eller noe slikt.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: RatatouilleJeg så filmen i USA i sommer, og synes den var søt. Synes det var deilig at det har kommet ut en film med ikke alt for mye action, men bare en koselig historie. Lo masse underveis, jeg, da, men jeg er ekstremt barnslig!
![]() |
#17 |
Ferdig!
![]() Sv: RatatouilleBegge ungene så den på lørdag og falt ikke veldig i smak hos noen av de. De er 6,5 og 9,5 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: RatatouilleHmmm.... Begynner å tvile på om jeg skal gidde å ta med storebror på denne.
![]() |
#19 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RatatouilleVi var å så på denne i dag.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: RatatouilleDenne har jeg vært og sett med en skokk med unger i kveld. Iben også, første gang på kino i en alder av 2 år og 9 måneder. Tidlig nok. Filmen var flott. Iben var for trøtt og filmen for lang. Satt noenlunde rolig første timen. Så var det makkings og etter en dotur puttet jeg henne i vogna og plasserte oss øverst i kinosalen. Det var bedre. Da satt hun i alle fall i ro.
![]() |
|
|