Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lurte på en liten sak, ang prikker eller utslett.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 23:05   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Lurte på en liten sak, ang prikker eller utslett.

Det går vannkopper i bhg, men jeg har mine misstanker til at det som nå sitter så fint på hver fot til lillegutt ikke er vannkopper, men bare et utslett.
Huden er tørr og prikkete. Og prikkene er som små røde veldig umodne kviser, og dem forsvinner når jeg legger glass mot så farlig er det nok ikke. Og han har en og annen prikk på overkroppen. men dem kan jeg sikkert telle på begge hendene. Han har ikke feber, og er i toppform hver eneste dag
Vi skal også i basseng i morgen så kansje det tar bort noe av det værste eller bedre, dem er borte i morgen når vi står opp. Noen som vet hva det kan være. Det eneste nye i matveien er skinkeost og melk. Og en annen ting er at den siste tiden har jeg spist veldig mye jalapenos, og dette kan da ha passert over i morsmelken. Da han var 2 mnd reagerte han såpass på at jeg spiste det. men da kun med utslett i stumpen.

Noen som vet?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:32   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurte på en liten sak, ang prikker eller utslett.

Det høres jo ikke akurat ut som vannkopper.
Du får nok se det litt an, om det blir væskefylte blemmer er det vannkopper.
Og blir det iek det vil jeg nok bare ta det for små nupper. Trenger ikke være utslett engang.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 08:11   #3
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Lurte på en liten sak, ang prikker eller utslett.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det høres jo ikke akurat ut som vannkopper.
Du får nok se det litt an, om det blir væskefylte blemmer er det vannkopper.
Og blir det iek det vil jeg nok bare ta det for små nupper. Trenger ikke være utslett engang.

dette er nok mer et utslett. Vet man ikke skal si ting som dette, men jeg skulle ønske han kunne fått vannkoppene og blitt ferdige med dem. Bedre å få dem når man er ung enn eldre.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:59   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurte på en liten sak, ang prikker eller utslett.

Jeg var også slik før at jeg synes vannkopper var greit at de fikk som små, men har endret oppfatning der ja. Har fått oppleve konsekvenser som den sykdommen kan gi og hadde nok ønsket minsten da var større slik at jeg kunne forklare han hvorfor ting ble som de ble.
Mellomste her i huset fikk vannkopper sm liten, 2 ganger...........
3 gangen var han litt større og fikk det skikkelig.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no