|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Dere som fyller kalender selv, alle har vel noen gode ideer, og faste ting, men det er fint med inspirasjon fra andre kanskje? Og alle vil vel være ut i GOD tid...hehe
![]() |
#2 |
Fornøyd
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Her skal jeg jammen følge med, for i år blir det kalender på eldstemann (og dermed også minsten, når jeg tenker meg om - han er jo da nesten året og vil selvsagt også pakke opp noe).
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Barna:
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 25-09-07 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg har ferdige lister liggene i veska, men orker ikke hente.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Kalendergave som er garantert suksess er prompeputer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?:graver seg ned og går i hi:
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?
hehe... Det hadde jeg glemt... jeg hadde kalender til gubben før (da vi var nyforelsket...
![]() |
#11 |
trenger lading
|
Var venninna mi som ligger "strandet" på føden med termin i desember som minnet meg på det....
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg er en kjip mamma, som synes det er tull å bruke mange hundre kroner på kalendergaver rett før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Aha, kom på at det er mannens tur å lage kallender til meg i år.
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Vi har kastet oss av kjøpekarusellen og har opplevelseskalender med pølsegrilling ute, spillekveld, julegaveverksted, helgefrokost på en tirsdag, kveldsmat i turløypa etc. Vi startet i fjor og ungene er storfornøyde. Vi voksne også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg skal handle alle kalendergavene her, tror jeg. Genialt, egentlig. Skal snart få begynt på den, tenker jeg.
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?I fjor fikk mine penger ca 1/3 av dagene. De samla vi opp og sendte til Leger uten grenser. I år tenkte jeg å utvide til penger ca halvparten av dagene eller mer. De var litt skuffa der og da de dagene de fikk penger i fjor, men veldig fornøyde da de fikk takkebrev i januar. Jeg orker bare ikke å gi småting, og sokker og truser og sånt har de vanligvis ikke bruk for i desember (og det blir dyrt). Så jeg synes dette er ei god løsning.
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Jo takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tankefull
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Her blir det en blanding av aktiviteter og små gaver.
![]() |
#20 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg kjøper noen små pakker med lego, i første pakken pakker jeg inn bruksanvisningen, neste dag får han første bilde i bruksanvisningen, dagen etter neste bilde osv... Til slutt så har han hele pakken montert ferdig.
![]() |
|
|