Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jordmødrene, og fødsel på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 22:30   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Jordmødrene, og fødsel på nett

Er det flere med problemer når de skal se på noen av klippene? Explorer lukker seg selv når jeg skal se noen av klippene, men ikke alle... PC'n vår er ganske ustabil for tida, men det er rart at det alltid er de samme klippene. Jeg kan alltid se f.eks nr 10, men ikke 8, 9 og nå heller ikke 11. Prøver på forskjellige tider på dagen (når jeg er hjemme da), men har ikke prøvd andre maskiner.
Er det bare meg???

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:33   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Hos meg hakker enkelte klipp veldig. Jeg har veldig rask linje og bruker FF.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:37   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hos meg hakker enkelte klipp veldig. Jeg har veldig rask linje og bruker FF.

Hvis jeg stopper avspillingen og venter litt går det helt fint, men de som lukker seg kommer aldri så langt....
Nå må svogeren min komme og helbrede PC'n vår snart...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:40   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.504
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Sitron: Jeg fant ut at om jeg satte opp buffertiden på klippene så hakket det ikke så mye. Riktignok tok det litt mer tid før filmen startet, men når den først var i gang gikk det greit. Jeg fikset det ved å høyreklikke i filmvinduet, velge Options og manuelt sette buffertiden til 60 sek. Men hvorfor den lukker seg av enkelte av klippene aner jeg ikke. Men jeg bruker Explorer, så jeg vet ikke om dette virker i andre programmer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:41   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Hos meg hakket det ikke i det hele tatt, vi har internett via kabel.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:44   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Her henger bildet etter lyden.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:48   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Filmen starter ikke hos meg engang.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:48   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.761
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Vår bærbare PC kræsja fleire gonger under forrige episode. Den slo seg av. Måtte starte oppigjen 4 gonger før eg fekk sett heile episoden. Det same skjer forøvrig når 5-åringen spelar eitt av sine dataspel.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:48   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Hos meg hakket det ikke i det hele tatt, vi har internett via kabel.

Har og via kabel, men også trådløs nettverk (selv med stasjonær siden signalene i uttaket oppe var for dårlig, enda en ting svoger skal fikse...)

Noen som vil komme og helbrede PC'n?....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:50   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødrene, og fødsel på nett

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Vår bærbare PC kræsja fleire gonger under forrige episode. Den slo seg av. Måtte starte oppigjen 4 gonger før eg fekk sett heile episoden. Det same skjer forøvrig når 5-åringen spelar eitt av sine dataspel.

Høres ut som om det er en feil på maskinen... Min var også sånn, og ble bare verre og verre. Byttet HDD og den fungerte supert igjen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no