Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-07, 09:21   #1
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

I min leieleilighet er det ikke akkurat aktuelt å bytte ut vinduet på kjøkkenet, men jeg vil så gjerne hindre innsyn ved å kunne lime på slik plastfilm som gjør at vinduet ser "sandblåst" ut.

Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i noe slikt - eller lignende?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:23   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Vi fikk tak i våres på Ikea!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:23   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Jeg bestilte fra http://www.vakrevinduer.no/ da jeg trengte til badet vårt.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:23   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Eneste stedet jeg har sett slikt er i Select-bladet. Men nå ser jeg over her at det selges på Ikea, så du kan jo se der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:46   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Kjapt og greit det - takk jenter!

Det blir nok "vakre vinduer" - har vært på Ikea to ganger i det siste og har nådd et metningspunkt...

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:46   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Mannen min kjøpte hos en glassmester.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:05   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Her i byen selger de det på endel malerbutikker også. (de som har masse og er flinke)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:08   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Vi kjøpte vår "Vakre vinduer"-folie på en malerbutikk (Fargerike, tror jeg det var). Du ser forhandlerliste på nettsidene deres.

Ellers: www.surfacematerialdesign.co.uk

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 11:40   #9
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Kan også absolutt anbefale vakrevinduer.no, godt produkt og rask levering .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 12:34   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Kan også absolutt anbefale vakrevinduer.no, godt produkt og rask levering .

Signerer. Prøvde å bestille via en fagbutikk her i byen (tror det var glassmester; lenge siden), men de hadde lang leveringtid og var i tillegg mye dyrere enn vakrevinduer.no.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:03   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Biltema kanskje?

Er det ikke slike mange har på bilrutene sine?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:35   #12
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Vi har kjøpt på Maxbo. Hadde flere ulike varianter der, og det var på rull slik at man kunne kjøpe akkurat så mye man ønsket.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 06:37   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Vi fikk tak i våres på Ikea!


Jeg har lett etter sånn plastfilm på Ikea hver gang jeg har vært der, men har til gode å finne det. Hvor ligger den?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 07:09   #14
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i "plastfilm" til vindu som hindrer innsyn?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har lett etter sånn plastfilm på Ikea hver gang jeg har vært der, men har til gode å finne det. Hvor ligger den?

Ved gardinene/rullegardinene.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no