Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-07, 18:35   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vintersko?

Jeg har nå deponert på et par Primigi og et par Geox vintersko til Snupp. Tross sing unge alder (han ble to år i går) bruker han allerede størrelse 27 i sko og jeg syns derfor det er litt viktig at skoen er litt nett. Geoxen koster 200 kroner mindre enn Primigien, så jeg antar at Primigi muligens er bedre kvalitet. Snupp klarer ikke å bestemme seg for hvilken han liker best, så han er dessverre ikke til hjelp. Synspunkter?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 18:43   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko?

Jeg har bare erfaring med Primigi fra to sesonger, men jeg var storfornøyd med dem. I år har vi gått fra Ecco etter at jeg ikke fant Primigi på vår lokale skobutikk da jeg hadde hastverk med å anskaffe dem.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 18:45   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Lillebror hadde Primigi i fjor, og vi var storfornøyd med dem. Lette, varme, vanntette og ikke minst fine

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 19:30   #4
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Har du sjekket ny test i Foreldre og barn? Jeg fikk det i dag, men har ikke åpnet det enda. Kanskje det er noen svar der (for det sto at de skulle teste vintersko, tror jeg),

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 19:57   #5
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Nå sitter jeg med bladet. Dessverre var ingen av de nevnte skoene med. Vintersko til barn er ganske dyrt ser jeg. Huff.

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 20:01   #6
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Nå sitter jeg med bladet. Dessverre var ingen av de nevnte skoene med. Vintersko til barn er ganske dyrt ser jeg. Huff.

Hvem vant den testen da?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 20:12   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko?

Så veldig fine syns jeg vel ikke Primigi er, men at de er lette skal jeg være enig i. Og jeg har hørt at flere har vært veldig fornøyde med dem. Nå tok Snupp en beslutning - han valgte Geoxene, så da blir det dem. Han er nemlig meget bestemt på skofronten. De var dessuten billigst - kostet 680 mot 899 for Primigi...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 20:31   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Våre Primigi var fine - marineblå med litt grått og litt rødt på - med knyting.
De har vel flere modeller etter hva jeg har sett?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:16   #9
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Hvem vant den testen da?

Ecco Ice breaker til 799 kr. Totalkarakter 4,2. Kommentar: En vanntett støvel med god pusteevne. Dårlig varmeisolering. Testens dyreste.

Høres ikke ut som noen vinner for meg. Er ikke varme veldig viktig for de små beina?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:37   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Ecco Ice breaker til 799 kr. Totalkarakter 4,2. Kommentar: En vanntett støvel med god pusteevne. Dårlig varmeisolering. Testens dyreste.

Høres ikke ut som noen vinner for meg. Er ikke varme veldig viktig for de små beina?

Jeg har kjøpt Ecco. Håper ikke det var disse.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:52   #11
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vintersko?

Vi har brukt den typen ecco i mange år og ungene har aldri vært kalde. Bruker en ulvang sokk el.l i så holder det i massevis her i traktene. Nå har ikke vi de kaldeste vinterene da

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 07:55   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko?

Pass på å bruke blandingssokk i GoreTex, da. Sånn at de faktisk holder seg varme på bena.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:47   #13
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har kjøpt Ecco. Håper ikke det var disse.

Ecco vant jo testen, så de må være bra. Mulig foreldre og barn bare formulerte seg klønete.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:59   #14
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Ecco vant jo testen, så de må være bra. Mulig foreldre og barn bare formulerte seg klønete.

Nå er jo gjerne ikke de testene i F&B så veldig reliable dessverre.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 18:34   #15
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko?

Jeg hadde Ecco i fjor og har kjøpt i år. Synes de har vært super. Ikke kald eller våt på beina. Lette er de også.

Vi har kjøpt denne typen, men i rosa



(googlet og ser på nettet at det ikke er Ecco Ice breaker vi har, men vi har en som kostet 649, og den er jeg fornøyd med)


Sist redigert av Pelikan : 28-09-07 kl 19:55.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 18:50   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Nå er jo gjerne ikke de testene i F&B så veldig reliable dessverre.

Viking fikk samme bedømmelse og det stemmer veldig godt. Viking har generelt veldig kalde sko, men de holder vannet ute.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no