Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barnetv og barnekanaler?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 10:57   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Barnetv og barnekanaler?

Hva synes dere?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:00   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Hva er det du prøver å spørre om?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:02   #3
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Nei jeg bare lurer, for jeg synes mye av barnetvet som går om dagene er rett og slett uoppfinnsommt osv. Jeg ser ikke mye på barnetv, men nå står jetix på og det er bare bæsj, tiss og promp humor. Kansje det er artig for ungene, men skeptisk ja...

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:18   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Jeg liker ikke helt de kanalene som sender tegnefilmer og barne-tv hele dagen. Jeg har tilgode å se noe jeg liker der, kanskje med unntak av Disney. Uansett så har vi aldri på TV midt på dagen så jeg vet jo ikke nøyaktig hva som går der heller. Vi ser stort sett bare på barne-tv og av og til om morgenen i helgene.

Barne-TV på NRK er iallefall mye bedre nå enn da jeg var liten. Jeg syns mange av produksjonene er bra og vi har kost oss med Kalle og Molo, Linus i svingen, Barnas supershow og andre av de norske produksjonene. Noe av det importerte liker jeg også, svenske "Gjengen på taket" for eksempel. Svenskene er i det hele tatt veldig gode på å lage barne-tv, og vi ser mye på svensk tv. Jeg syns de nevnte programmene står seg i den forstand at både voksne og barn hjemme hos oss liker dem og kan se dem sammen.

Ellers så syns jo jeg som voksen at det er mye elendig barne-tv. Jeg liker ikke Fiffi og blomsterbarna, Postmann Pat, Mummi, Robot gjengen for eksempel. Jeg syns det sendes mye dårlige importerte tegnefilmproduksjoner. Men det er jo en vesentlig detalj at JEG ikke er i målgruppen for barne-tv. Og Vesla liker jo en hel del av disse programmene veldig godt. Det er kanskje en bedre måte å måle det på.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:30   #5
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

he he vet ikke engang ha mye av dem programmene du snakket om er engang . Men blir vell å finne det ut etterhvert

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:42   #6
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.829
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Jeg er stort sett enig med Kasia. Kanalene som sender barneprogrammer døgnet rundt styrer vi stort sett unna. Tidligere har jeg sperret noen av dem for ungene også. Det er mye dårlig, masseprodusert, voldelig, kroppsfiksert og annet ræl som jeg ikke vil at mine unger skal se. Mine får stort sett se barnetv på NRK, litt på tv2 (Elias er kult) og noen ganger på Disney channel. Mor har utøvd streng sensur, så nå vet de selv stort sett hva som er greit og ikke greit, og de skrur som regel av hvis det kommer noe de regner med at mor sier ikke er bra for dem. -Kjekke gutter!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:49   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Frem til for en måned siden har vi bare hatt NRK og de ordinære svenske kanalene, men etter at parabolen kom på veggen er det kommet noen til.
Disney er en favoritt, med klassiske tegnefilmer og Disney Playschool er Gøy. Vi sitter alle og hjelper til å løse oppgaver.
Jeg synes jeg er ganske streng, og ungene vet ikke hvilke muligheter de har for å velge. Vi har aldri forklart hva som er tilgjengelig. Dessuten er vi jo alltid der når TVn er på og det er vi voksne som bestemmer.
Ellers er jeg veldig enig med Kasia; NRK og STV lager godt barneTV som mor og far også engasjeres av.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:54   #8
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Nå er ikke jenta mi så stor at hun ser på tv enda, men jeg er egentlig skuffet over mange av NRK sine sendinger. Jeg har en del tantebarn, og har sett på barnetv med de. Gnottene og Barnas Supershow og sånt synes jeg egentlig ingenting om. Jeg liker derimot de "eldre" sendingene, i motsetning til Kasia, som f.eks. Postmann Pat.

Vi har Cartoon Network, og det er ingen her i huset som bruker den, så jeg tror ikke Lillehobbes kommer til å vite at den eksisterer en gang. Men innimellom er det morsomme sendinger der, som Tom og Jerry.

Nå er jeg litt av en tv slave selv, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke se på tv på dagen. Hvis jeg gjør det, kan jeg ikke vente at Lillehobbes ikke skal gjøre det. Men jeg har kjøpt en del filmer vi kan sette på (korte filmer) hvis vi synes det som sendes på barnetv den dagen er noe ræl. Som Disney sine gamle kortfilmer (bl.a. den første Mikke Mus), To gode naboer, Astrid Lindgren filmer...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:57   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

DisneyChannel er fint å ha på dager som i dag, hvor storebror har øreverk og feber og bør holde sofaen. Ellers er det ikke mye barnetv her i huset, han får se litt på DisneyChannel om morgenen før barnehagen på Mikkes Klubbhus og Little Einsteins.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:58   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Det er sjelden de sender de gamle Postmann Pat-produksjonene. De som sendes er stort sett nyproduserte og slett ikke så fine som de gode, gamle. Etter min mening, da.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:16   #11
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er sjelden de sender de gamle Postmann Pat-produksjonene. De som sendes er stort sett nyproduserte og slett ikke så fine som de gode, gamle. Etter min mening, da.

Aha, lenge siden jeg har sett på Barnetv, ser jeg.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:33   #12
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Jeg syns det er grusomt mye dårlig på barne-tv. Gnottene og fimlene og teletubbiene er vel de absolutt verste, i hvert fall som jeg kommer på akkurat nå. Men det finnes jo hederlige unntak; Kalle og Molo og Linus i svingen er jo allerede nevnt. Ellers er jeg enig i at svenskene er flinkere enn oss på dette området. Det er mye artigere å se på svensk barne-tv.

Jeg har selv en 3-åring. Og det skjer faktisk ganske ofte at han ikke vil se på barne-tv, fordi han ikke syns det er noe morsomt. Da spør han om å få se film i stedet. Det han setter mest pris på er gode, gamle Astrid Lindgren. Han elsker Pippi og Emil; og barna i Bakkebygrenda er visstnok ustyrtelig morsomme. Da sitter han og flirer gjennom hele filmen. Og jeg vil mye heller at han ser på de filmene enn en teit episode av Gnottene, så det får han selvfølgelig lov til.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:37   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Det verste jeg har sett er pompel og pilt. Ungene hadde heller ikke sansen for det.

BBC prime har en del gode programmer for litt større barn.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:42   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Vi ser veldig sjelden på TV, nesten bare DVD/download. Og Lillegutt ser omtrent aldri på TV. Vi foreslår av og til barne-TV, hvis det passer med tiden eller han har en kamerat på besøk, men vanligvis vil han heller se en DVD. Vi har en del BBC-produksjoner på DVD (både barne-TV som Thomas-toget, Clangers (Romlingane het de i sin tid på norsk) og Teletubbies, og David Attenboroughs Life of Birds og Life of Mammals, som han elsker), pluss noen Baby Einstein-filmer og hyllemetervis med nye og gamle tegnefilmer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:46   #15
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har en del BBC-produksjoner på DVD (både barne-TV som Thomas-toget, Clangers (Romlingane het de i sin tid på norsk) og Teletubbies, og David Attenboroughs Life of Birds og Life of Mammals, som han elsker), pluss noen Baby Einstein-filmer og hyllemetervis med nye og gamle tegnefilmer.

Baby Einstein, sier bare jeg. Vi har nylig flyttet, og Lillehobbes har vært litt i veien når vi har skullet rydde og pakke (barnevakten har vært bortreist). Når vi har satt på Baby Einstein har hun sittet stille som en mus, og vi har kunnet pakke og vaske i fred i ihvertfall en halvtime.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:06   #16
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Våre unger ser som oftest på barneTVpå NRK, selv om det blir betraktelig mindre om sommeren, da er vi heller ute.

På morran ser vi på BBC Prime, ungene liker det godt, og det er jo fint i forhold til språket også (far er engelsk).

Disney Channel ser vi på en gang i blandt, spesielt på dager hvor ungene er syke.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:43   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Er Baby Einstein det samme som Little Einsteins på DisneyChannel? Ehhh. Kanskje ikke så stor sjans for det siden de ikke heter det samme, men jeg spør allikevel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:48   #18
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er Baby Einstein det samme som Little Einsteins på DisneyChannel? Ehhh. Kanskje ikke så stor sjans for det siden de ikke heter det samme, men jeg spør allikevel.

Jeg vet ikke, for vi har ikke DisneyChannel. Men Baby Einstein er også laget av Disney. Men hvordan det er i forhold til Little Einsteins må noen andre svare på... Baby Einstein er filmer laget for barn/babyer i forskjellige aldre. De vi har er Baby Bach, hvor de viser forskjellige leker med masse farger og bevegelse til Bach-musikk. Denne skal visst stimulere både øynene og hørselen til babyene/ungene. Vi har også Baby Neptune, hvor de viser forskjellige steder det finnes vann, og i hvilke forskjellige former de er i. Den er det også musikk til. Så finnes Språkskolen, Lær om Tall (eller hva den heter) og Dyrene våre. Men de er for større barn.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:53   #19
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er Baby Einstein det samme som Little Einsteins på DisneyChannel? Ehhh. Kanskje ikke så stor sjans for det siden de ikke heter det samme, men jeg spør allikevel. :nemlig:

Ja og nei. (Mest nei i denne sammenhengen kanskje, men det var fint du spurte, så fant jeg ut dette selv.) Baby Einstein er et firma som lager bøker og videoer for små barn (6 måneder og oppover). En del av dem fins på norsk også. De ble kjøpt av Walt Disney Company for noen år siden. De lager CDer og leker og andre ting også.

Little Einsteins er en Disneyproduksjon fra Baby Einstein for TV og video. Ut fra programerklæringen kan det se ut til at dette er siktet inn mot litt større barn enn de DVDene jeg har sett fra Baby Einstein. Siden Baby Einsteins egne videoer er ganske bra, skulle jeg tro at dette er det også, men jeg har ikke sett det selv.

For de helt små kan jeg sterkt anbefale Baby Mozart på DVD fra Baby Einstein.

Ben "'Blah' goes the dragon" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:57   #20
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Baby Einstein, sier bare jeg.

Er jeg den eneste i hele verden som ikke liker baby einstein? Vi har en video med dem - "Dyr i nabolaget". Tinkeliten elsker den, men jeg blir godt lei den fine klassiske musikken som radbrekkes i simple keyboardarrangement.

Av barneTV ser vi mest det som går på NRK - for det er den kanalen vi har. Er forsåvidt enig i at kvaliteten kan variere, men tinkeliten er visst nærmest altentende for tiden. Og så lenge de kvalitativt sterke programmene er i overvekt så tror jeg både liten og stor har godt av variasjon. Husk at målgruppa er nok så variert og at de har kun 40 minutter hver dag.

Forresten synes jeg gnottene kan være nok så festlige. Nå må vi ikke gå den fella å tro at alt det vi husker som koselig, spennende og flott alltid fungerer for være barn som vokser opp i et annet samfunn det hva vi gjorde. Selv om Emil holder seg uforskammet godt!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no