|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretHar noen et godt tips til hvordan få tak i lighteren min sønn (ehm, 2 år, og skulle aldri ha fått tak i en lighter i utgangspunktet, men han vet å ta seg frem på fryktelig kort tid) stappet inn i avsuget til sentralstøvsugeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretMin kjære mann pusset opp i andreetasjen for to år siden, og lat som han var så støvsugde han opp alle de små trebitene som var til overs. Støvsugeren vår har ikke virket siden, og jeg har virkelig prøvd alt for å komme til der som trebitene ligger. Har ingen gode råd til deg, men jeg håper du får tak i lighteren. Den er jo litt mindre enn de trebitene så det går nok sikkert greit.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretOida, den er ikke enkel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretLån en stakefjær hos en rørlegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretLån en annen støvsuger, og stikk slangen inn i røret og sug det opp? |
![]() |
![]() |
#6 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretTakk for tips! Andre har bare ristet på hodet, men nå skal vi sannelig kontakte rørleggerkompisen. Greit nok at jeg har høy terskel for støv, men det får være måte på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretLighteren ble liggende en stund... Det gikk i mopping av gulvene en ukes tid, for oppfinnelsen min med mengder av scrapbookingmagneter i enden av en ståltråd fungerte ikke så godt som jeg hadde sett for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Oi - lighter i sentralstøvsugerrøretSå bra da!! |
![]() |
![]() |
![]() |