Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa fra BOLIA

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 21:30   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sofa fra BOLIA

Noen som har det? hvilken type? Er dere fornøyde? Noe spesielt en må tenke på før en bestiller derfra? Liker veldig godt flere sofaer fra Bolia, og skal ta med sambo på tur til trhjem og kikke nærmere på dem ei helg vi har fri....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:19   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Jeg er veldig fornøyd med vår Milano fra Bolia

Kommer ikke på noe spesielt man må tenke på. Det var i grunn helt ukomplisert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:21   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg er veldig fornøyd med vår Milano fra Bolia


Jeg er forsåvidt også fornøyd med vår Milano fra Bolia, men stoffet er blitt litt nuppete der vi sitter mest (har hatt den i et (eller var det to?) år).
Dessuten synes jeg putene kommer raskt ut av fasong når det sitter noen tunge (les: mannen min) i den.
Bortsett fra det synes jeg den er dødskul.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:35   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg er forsåvidt også fornøyd med vår Milano fra Bolia, men stoffet er blitt litt nuppete der vi sitter mest (har hatt den i et (eller var det to?) år).
Dessuten synes jeg putene kommer raskt ut av fasong når det sitter noen tunge (les: mannen min) i den.
Bortsett fra det synes jeg den er dødskul.

Vi har også Bolias Milano og er kjempefornøyd. Det er iallefall to typer trekk en kan velge og vårt nupper ikke.
Kjøpte den i Trondheim og var fornøyd med butikken.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:39   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Jeg husker ikke hva våre heter jeg. Men noen nupping har jeg ikke sett. Litt problem med fasong på ryggputene, men det er utelukkende vår latskaps feil.

Teflon (eller hva det er) virker å fungere greit og holde seg. Når avkommet sølte biola i sofaen forleden var det bare å tørke bort....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:41   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Kristin: hvilket stoff har dere?
Nelle: Husker du hvilket stoff dere har? Kan jeg spørre om hvor butikken i trhjem er? Er ikke så veldig kjent, så om vi finner området får vi bare spørre oss rundt. Vet hvor pirbadet, solsiden, Stolav, Lade, Ikea er.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:41   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Litt problem med fasong på ryggputene, men det er utelukkende vår latskaps feil..

Hvorfor??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:45   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hvorfor??

Putene er litt høyere enn ryggen bak. De bør snues av og til og bankes litt. Jeg gjør det litt for sjelden. 4 åringen min elsker dessuten å sitte på den puten i ryggen. Da må det litt krefter til å banke den i fasong.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:50   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Jeg har sjekket bolia og det ser ut som det er Milano jeg har.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:03   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Kristin: hvilket stoff har dere?
Nelle: Husker du hvilket stoff dere har? Kan jeg spørre om hvor butikken i trhjem er? Er ikke så veldig kjent, så om vi finner området får vi bare spørre oss rundt. Vet hvor pirbadet, solsiden, Stolav, Lade, Ikea er.


Jeg tror det er Nantes. Det andre stoffet var i ull og virket som om det lett kan bli nuppete.
Butikken ligger på Solsiden.

Må må jeg si at vi ikke sitter så mye i sofaen da vi har ei tv stue på loftet som brukes mye derfor tør jeg ikke si hvordan sofaen er ved hard/røff bruk.
Vi ble anbefalt dette stoffet og det skal tåle endel.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 09:33   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Vi ble også anbefalt stoffet og de sa det skulle tåle mye. Det gjør nok det, men det nupper på kantene der vi sitter mye. Stoffet er brunt, litt grovt vevd, jeg husker ikke hva det heter, men jeg synes det er kjempetøft.

Ryggputene blir sånn som Bundburry beskriver når mannen min (1,92 og 100 kg) sitter i sofaen. Han har ekstremt lang rygg og det virker som han trykker putene ned, liksom. Jeg går og banker på dem daglig. I tillegg sklir slitteputa framover der han sitter mest. Jeg tror han sitte-ligger mer enn sitter i den sofaen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 09:34   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra BOLIA

Det er forøvrig drøssevis av trekk man kan velge til den sofaen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no