Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi skal pusse opp stuen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 14:46   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Vi skal pusse opp stuen

Men vet ikke helt hva vi skal gjøre.
Vi har en lang smal stue.
Skal skifte vinduene og få hvite karmer og lister.
Så vil ha noe lyst på veggene, men vet ikke om vi skal ta tapet eller malt panel.

Mueren rundt ovnen må vi gjøre noe med og, men ikke lyst å ha skifer (syns alle har det).

Og på gulvet har jeg tenkt å ha helt mørk parkett.
Taket blir hvite takplater.

Noen med noen forslag ?

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:08   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal pusse opp stuen

Kirsebærfarget trepersienner i vinduene er fin kontrast hvis dere maler veggene hvite. Kan dere male hvitt rundt ovnen? Vi har laget en "kasse" i taket, som en ramme rundt taket hvis du skjønner, med downlights inni, det er veldig fint og du slipper å senke taket.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:11   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal pusse opp stuen

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Kirsebærfarget trepersienner i vinduene er fin kontrast hvis dere maler veggene hvite. Kan dere male hvitt rundt ovnen? Vi har laget en "kasse" i taket, som en ramme rundt taket hvis du skjønner, med downlights inni, det er veldig fint og du slipper å senke taket.

Bilde? Sånn har jeg lyst på til kjellerstua vår tror jeg...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:15   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal pusse opp stuen

Sorry at jeg ikke svarte HI, ble litt revet med her.
Men tilbake til stuen da, dersom stuen er liten ville jeg ikke hatt panel, det tar plass. (Spørs litt hva dere har på veggene i utgansgpunktet da). Ville valgt muligens slett tapet, malt i lyse farger, også hengt opp speil på en vegg for å øke størrelsen på stua.
Hvordan er det rundt ovnen? Kan dere slemme evt, så er det en enkelt løsning. Ellers synes jeg skifer er kjempefint da. (Det vil jeg ha en gang i fremtiden...)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:28   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal pusse opp stuen

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Bilde? Sånn har jeg lyst på til kjellerstua vår tror jeg...

Bilde av kassen tenker du på?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no