Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Sjekk denne herlige babyen

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 10:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk denne herlige babyen

http://www.slide.com/r/0Hr7v2BX7T-RWBWMRuBk3TpPcdu_FHti

Ha på høy lyd, det var såvidt jeg hørte det. Så nusselig.

Gammel 06-10-07, 10:21   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjekk denne herlige babyen

Lillesøster hørte bare lyden og skvatt litt kan man si.

Gammel 06-10-07, 10:22   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den så jeg i går, og den er fæl.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:24   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 06-10-07, 10:27   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:38   #6
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oh lot meg lure, liker ikke sånn jeg...Får nesten hjerteinfarkt

Gammel 06-10-07, 11:49   #7
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Såå dum er jeg ikke

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:56   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slemme Iset! Jeg satt her med to-åringen på fanget og skulle vise han en søt baby. Jeg skvatt som et helvete, det gjorde heldigvis ikke han.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:15   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønte det var noe sånnt når du Iset legger det inn, så jeg så på uten lyd.

Gammel 06-10-07, 15:35   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg skjønte det var noe sånnt når du Iset legger det inn, så jeg så på uten lyd.

Jeg så den også uten lyd siden jeg mistenkte at det var noe hekkan. Heldigvis. Men jeg fikk en sms av ei venninne i går kveld der jeg IKKE mistenkte noe som helst. En gyngestol som begynte å bevege seg uten at noen satt i den, og jeg studerte så klart denne gyngestolen og var helt konsentrert. Plutselig dukker DET Exorsisten-trynet opp med et himla skrik på skjermen, jeg tror jeg vekket halve blokka.

Gammel 06-10-07, 15:48   #11
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 06-10-07, 16:07   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skrudde jo lyden nesten på fullt, jo.

Gammel 06-10-07, 16:10   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg så den også uten lyd siden jeg mistenkte at det var noe hekkan. Heldigvis. Men jeg fikk en sms av ei venninne i går kveld der jeg IKKE mistenkte noe som helst. En gyngestol som begynte å bevege seg uten at noen satt i den, og jeg studerte så klart denne gyngestolen og var helt konsentrert. Plutselig dukker DET Exorsisten-trynet opp med et himla skrik på skjermen, jeg tror jeg vekket halve blokka.

Nå så jeg den på mobilen... Viste hva som kom, men hoppet likevel meterhøyt! Sto der med tryne før fjeset kom, for jeg visste jo hva som ventet. Gubben lå i sofaen og lurte fælt på hva som feilte meg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:28   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe tenk på meg da som ikke hadde NOEN anelse. Jeg trodde jo det var filmet hjemme hos H, så jeg så etter henne og D, men lurte på hva gyngestolen gjorde der.

Gammel 06-10-07, 17:15   #15
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Igjen er jeg veldig glad for at jeg leser tråder før jeg åpner linker

Gammel 06-10-07, 19:03   #16
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Igjen er jeg veldig glad for at jeg leser tråder før jeg åpner linker

Pingle

Guttunge på 8 synes den var kjedelig.
Jeg skvatt litt, synes de med et voksent ansikt er verre.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:04   #17
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

http://www.slide.com/r/0Hr7v2BX7T-RWBWMRuBk3TpPcdu_FHti

Ha på høy lyd, det var såvidt jeg hørte det. Så nusselig.

Du har ikke flere slike da?

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:06   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har en jæævlig en på sms.
Men jo jeg tror jeg har flere, kan godt finne dem. 2 sekund.

Gammel 06-10-07, 19:22   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Finn 5 feil

Fant visst bare denne, men skal være på utkikk etter flere.

Gammel 06-10-07, 19:56   #20
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, syke s... Fikk hjertet oppi halsen!!!!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.