Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg sliter med Middlesex

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 20:45   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter med Middlesex

Himmel, for en kjedelig start. Jeg sliter med å løfte opp boka.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:46   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Kva for ei bok er det igjen?

(Fy søren så tarvelig det programmet til Synnøve Svabø er forresten! Og veslesnuppa di var flott i ny dress! Sånn, det var det eg skulle prikke deg )

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:49   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Det er boka vi holder på med i leseklubben her inne.

Har ikke sett Synnøve. Har faktisk ikke satt meg ned før akkurat nå. Har en ekstra unge her i kveld, og hadde en del rydding å få unna. Nå er imidlertid hvitvinen sprettet.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:50   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er boka vi holder på med i leseklubben her inne.

Har ikke sett Synnøve. Har faktisk ikke satt meg ned før akkurat nå. Har en ekstra unge her i kveld, og hadde en del rydding å få unna. Nå er imidlertid hvitvinen sprettet.

Kos deg med vinen!

Skal lese meg opp på Middlesex, er ikkje heilt i lesemodus om dagen så er ikkje med i bokklubben

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:52   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Synes du starten er kjedelig? Jeg synes starten er helt fabelaktig, og lo høyt av den på t-banen, jeg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:54   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg sliter med å huske navnet på boken hver gang jeg er på bokhandleren.
Skal prøve igjen i morgen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:56   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Synes du starten er kjedelig? Jeg synes starten er helt fabelaktig, og lo høyt av den på t-banen, jeg!

Øh..javel. Også skriver han et innviklet språk med masse fremmedord som jeg ikke skjønner.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:34   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.918
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg er litt sent ute, men denne gangen skal jeg være med. Jeg bestilte den på Amazon i dag. Håper at den kommer i neste uke så kan jeg lese den når jeg skal på reise.

Når skal dere begynne å diskutere :treg:.

Jeg benyttet ellers en kjedelig morgen på jobb til å bestille adventkalendergaver til Amazon. Er det noen som har prøvd å søke på "Christmas" i bøker på Amazon? Jeg ga opp etter side 94 og innså at jeg kanskje burde ha spisset søket litt .

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 22:34   #9
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Venter fremdeles på boken.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:44   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Syntes ikke det jeg leste fenget nok til at jeg gidder å lese den nå. Høres ut som jeg gjorde et godt valg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:38   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.844
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg leste starten og var ved godt mot, men nå har det stoppet helt opp. Her har det skjedd så mye rundt meg at jeg ikke har fått ro til å lese. Har funnet fram et Donald og bok nr. fire i Rosehagen-serien i stedet. Prøver å ta meg sammen fra i morgen av.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:06   #12
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg håper jeg får begynt i dag. Er ikke helt i lesemodus for tiden, jeg mister konsentrasjonen så lett, så jeg håper ikke den er så fryktelig innviklet.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:28   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg synes ikke den er innviklet, men den er derimot veldig bra! MYE bedre enn Hundehode. MYE! (Selv om den på en måte ligner litt.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:23   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Det surrer i toppen min, surr-surr.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 01:12   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.470
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg prøvde å lete etter den på fredag, skulle ta den med på helgetur til mor men jeg fant den ikke. Bokhyllene er for øyeblikket nedrigget pga vindusskifting og malingsarbeid i stua, og alle bøkene ligger i stabler på gjesterommet. Fant ut at Middlesex ligger i en av de innerste stablene, innerst i kroken, selvsagt.

Men regner med at det er lett å skumme seg gjennom den, har jo lest den før. Kan ikke huske at den var så treig?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 07:48   #16
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes ikke den er innviklet, men den er derimot veldig bra! MYE bedre enn Hundehode. MYE! (Selv om den på en måte ligner litt.)

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere i diskusjonen, men må bare si meg enig her. Akkurat noe slikt jeg har tenkt. Jeg synes heller ikke det er en treg start, tvert imot! Jeg leser på engelsk og kan være enig i at språket ikke alltid er rett frem, men kan det være at det blir enda verre på norsk?

Anbefaler alle som har begynt til å fortsette, jeg gleder meg til hver lille lesestund jeg har (stort sett til/fra jobb).

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 07:53   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg skal virkelig prøve.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:45   #18
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Jeg knurrer. Fikk bare tak i den på norsk, men skal nok få lest den på norsk. Kan hende jeg kjøper den på engelsk senere.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:49   #19
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sliter med Middlesex

Til dere som sliter med boken. Fortsett å lese, det kommer dere ikke til å angre på.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no