Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydentur :)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 22:22   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sydentur :)

Vi reiser til Kypros på torsdag, med våre to små gutter Noe spesielt som er viktig å ta med/huske på når man reiser til syden med barn? Skal være vekke i to uker. Noen som har vært på Kypros forresten?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:24   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sydentur :)

God tur!

Gammel 06-10-07, 22:26   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja har vært på Kypros, Aya Napa
Vi var der i april i år, bodde på SunWing Resort,Sandy Bay

Helt nydelig sted
Vi likte oss kjempegodt

Hadde ikke noe spesielt med på denne sydenturen i forhold til andre turer vi har vært på
Er det bleiebarn, er bleier dyrt i syden.Vi liker også å ha med våtservietter kjøpt i Norge på utenlandsturer
Paracetamol til store og små er jo kjekt å ha med, og sånn diverse småsårutstyr.
Hadde også med vognen.

Vi kjøpte med oss kypriotisk rødvin forresten.
Fantastisk god, og hyggelig pris på den

God tur

Gammel 06-10-07, 22:28   #4
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Er det fine strender der?

Gammel 06-10-07, 22:29   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du nevner alder, så er det lettere å svare.

Gammel 06-10-07, 22:32   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Er det fine strender der?

Ja , det er ihvertfall to i Aya Napa, Sandy Bay og Nissi Beach.
Jeg har bare vært på den første, men min kjære har vært på begge
Flotte sandstrender

Gammel 06-10-07, 22:32   #7
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om du nevner alder, så er det lettere å svare.

En aktiv krabber på 8 mnd og en badenymfe på 3 år

Gammel 06-10-07, 22:32   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da tar du med barnevakt.

Gammel 06-10-07, 22:34   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Da ville jeg tatt med grøt pulver og middagsglass fra Norge
Kan ikke huske hva slags utvalg det var av slike ting der
Oliver var nesten fire år da vi var, så det var ikke akkurat det vi kikket etter
Men, jeg husker jeg kikket på bleieprisen og var svært glad for at vi slapp å kjøpe det

Gammel 06-10-07, 22:34   #10
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Da tar du med barnevakt.

He he, det var ingen som meldte seg frivillig, merkelig

Gammel 06-10-07, 22:37   #11
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Da ville jeg tatt med grøt pulver og middagsglass fra Norge
Kan ikke huske hva slags utvalg det var av slike ting der
Oliver var nesten fire år da vi var, så det var ikke akkurat det vi kikket etter
Men, jeg husker jeg kikket på bleieprisen og var svært glad for at vi slapp å kjøpe det

Ja tenkte å ta med noen glass med barnemat, men han har knapt begynt å spise egentlig så bare noen få. Bleier er notert, og reiseapotek. Var det varmt der nede i april?

Gammel 06-10-07, 22:56   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi var på Kypros i august, Fig Tree Bay denne gang. Jeg har tidligere vært i Aya Napa, begge ganger med småbarn. Har likt meg veldig godt begge ganger, det har vært godt og varmt, sol hele tiden og masse god mat på restaurantene.

Kommer ikke på noe spesielt det kan være greit å ta med utover det som allerede er nevnt. Utvalget av barnemat er begrenset, grøten er ofte mye søtere enn den vi kjøper i Norge.

Høres deilig ut med sol og varme God tur!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:00   #13
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Vi var på Kypros i august, Fig Tree Bay denne gang. Jeg har tidligere vært i Aya Napa, begge ganger med småbarn. Har likt meg veldig godt begge ganger, det har vært godt og varmt, sol hele tiden og masse god mat på restaurantene.

Kommer ikke på noe spesielt det kan være greit å ta med utover det som allerede er nevnt. Utvalget av barnemat er begrenset, grøten er ofte mye søtere enn den vi kjøper i Norge.

Høres deilig ut med sol og varme God tur!!

Ja vi gleder oss masse Hva likte du best av Ayia Napa og Fig Tree Bay?
Lurer på om jeg trenger bukse til kveldene?

Sist redigert av Marge : 06-10-07 kl 23:51. Årsak: skriveleif
Gammel 06-10-07, 23:36   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var der de to første ukene i mai for noen år siden. Det var passe varmt på dagen men måtte ha langt på kvelden.

I Aya Napa er det en utrolig fin japansk restaurant. Virkelig verdt et besøk. Man sitter ved stekeplaten og så lager kokken maten direkte. Kjempegodt.

Gammel 06-10-07, 23:52   #15
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Vi var der de to første ukene i mai for noen år siden. Det var passe varmt på dagen men måtte ha langt på kvelden.

I Aya Napa er det en utrolig fin japansk restaurant. Virkelig verdt et besøk. Man sitter ved stekeplaten og så lager kokken maten direkte. Kjempegodt.

oki, da hiver jeg noen langbukser oppi kofferten

Gammel 07-10-07, 11:49   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja vi gleder oss masse Hva likte du best av Ayia Napa og Fig Tree Bay?
Lurer på om jeg trenger bukse til kveldene?

Jeg likte begge plassene like godt Vi bodde begge gangene på et Star Tour Blue Village anlegg og de var helt perfekte for småbarnsfamilier.

Vet ikke hvor kaldt det er i oktober, men ville tatt med en lett bukse og jakke for sikkerhets skyld. Kjipt å fryse og shoppingmulighetene er ikke så imponerende....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:35   #17
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ta med to barnevogner!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 23:04   #18
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ta med to barnevogner!

Det skal vi Har to gode reisetriller, fått lånt en av min søster, så den er grei Kjenner jeg har litt reisefeber no, drar i morgen kl 1700.

Gammel 11-10-07, 00:40   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Heldig, du. God tur. Vi var der i slutten av mai. I Agia NApa. Storkoste oss alle sammen.
Enig med de andre; ta med nok bleier. Det er kjempedyrt der.

Gammel 11-10-07, 01:34   #20
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Koselig... God tur.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.