Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Store heldekkende pysjer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 08:58   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Store heldekkende pysjer

Hvor finner jeg det? Snupp er en lang kar og bruker nå kun størrelse 98. Det vil si at alle pysjene hans nå er blitt høyvannspysjer. Siden han åler seg rundt i sengen som en kålmark, og dermed får overdelen krøllet opp under armene i en pen pølse, så foretrekker jeg å bruke hele pysjer på ham (ikke to-delte). Siden han ikke tåler ull rett mot huden kan jeg dessverre ikke bruke ulldress som pysj. Noen som har tips til hvor jeg kan finne hele pysjer, gjerne med glidelås i størrelsen 98 og 104?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:00   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store heldekkende pysjer

Jeg kjøpte nettopp en på Exit i 98 hvertfall, vet ikke om de har større der og. Den er med trykknapper, ikke glidelås.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:06   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Mener å ha sett hele pysjer i bomull hos HM jeg i disse størrelsene

Gammel 08-10-07, 09:18   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Exit har ja. Min største bruker Ida og Katvig heldrakter som pysjer, men de passer dog best for slanke barn for de er smale i modellene.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:23   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.cottonchild.no har også hele pysjer til og med str. 98. Jeg er veldig glad i den som er i frotté og står under overaller i stedet for pysjer, den er dessuten stor i størrelsen. Og økologisk.

Gammel 08-10-07, 09:26   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katvig var et godt tips. Jeg har ikke funnet på H&M og Exit-pysjer i størrelse 98 er rett og slett for små, da de er veldig små i størrelsen. Acsa: vet du om cottonchild-pysjene er små eller store i størrelsen?

Gammel 08-10-07, 09:32   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den i frotté er stor, i hvert fall . http://www.cottonchild.no/1204n5.htm De stripete er litt korte i skritt-skulder-målet (men normale i beina) så det kommer an på ungen og type bleie. Den helt hvite i interlock har jeg ikke testet ut.

Gammel 08-10-07, 09:46   #8
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Jeg har hatt to av Cottonchild-pysjene, de med røde og hvite striper. Han bruker den i 98 nå. Ganske store i størrelsen og veldig brede, synes jeg. De vil ikke være for trange for Snupp ihvertfall.
Jeg har imidlertid ikke vært fornøyd med knappene. De går opp hele tiden, særlig i skrittet, så jeg kommer ikke til å kjøpe dem igjen.

Gammel 08-10-07, 09:48   #9
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Reflex

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:24   #10
Manitoba
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Jeg har imidlertid ikke vært fornøyd med knappene. De går opp hele tiden, særlig i skrittet, så jeg kommer ikke til å kjøpe dem igjen.

Jeg har samme erfaring som deg. Er ikke så fornøyd med de stripete pysjene. Tass var også for slank for dem og de krøllet seg, han fikk begge bena opp under seg og armene inni pysjen hele tiden. Så vi måtte bare kaste dem til slutt. Det var synd.

Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:53   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fixoni har hele pysjer både med og uten fot, helt opp til str. 110. De er små i størrelsen, så lillmann her i huset som bruker str. 98, har veldig god plassi 110-pysjen. Han burde vel strengt tatt hatt 104 en stund til.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:00   #12
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Synes det var spesielt at noe ønsket seg en heklet pysj

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:29   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

Synes det var spesielt at noe ønsket seg en heklet pysj

Det leste jeg også.

Kan jeg foreslå nøstebarn sine? De er romslige og gode.

Gammel 08-10-07, 13:33   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har bomullspysjer på HM i store størrelser. Vi har en med tigergutt på, den er i strl 104.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:35   #15
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kan jeg foreslå nøstebarn sine? De er romslige og gode.

De er vel i ull? Det kan han dessverre ikke bruke.

Gammel 08-10-07, 21:36   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Reflex.

Går værtfall til 104.

Gammel 08-10-07, 21:44   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Katvig var et godt tips. Jeg har ikke funnet på H&M og Exit-pysjer i størrelse 98 er rett og slett for små, da de er veldig små i størrelsen. Acsa: vet du om cottonchild-pysjene er små eller store i størrelsen?

På H&M har de enda større hele pysjer enn 98 - mener helt bestemt at jeg kjøpte pysj til storebror der i str 104.
Dessuten kan du se på amerikansk ebay. Amerikanerne er glade i hele pysjer. Jeg fikk faktisk HEL rosa pysj av en tante av moren min da jeg var SYV år - og den var MED bein på til og med

Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:49   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har flere fra HM og muligens sparkjøp? Men de er små i størrelsen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:53   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på HM i morgen, jeg kan se om jeg finner. Hvilken størrelse er det du er ute etter?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:09   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett det på HM helt opp til str 122.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.