|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
villende
|
Store heldekkende pysjerHvor finner jeg det? Snupp er en lang kar og bruker nå kun størrelse 98. Det vil si at alle pysjene hans nå er blitt høyvannspysjer. Siden han åler seg rundt i sengen som en kålmark, og dermed får overdelen krøllet opp under armene i en pen pølse, så foretrekker jeg å bruke hele pysjer på ham (ikke to-delte). Siden han ikke tåler ull rett mot huden kan jeg dessverre ikke bruke ulldress som pysj. Noen som har tips til hvor jeg kan finne hele pysjer, gjerne med glidelås i størrelsen 98 og 104? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerJeg kjøpte nettopp en på Exit i 98 hvertfall, vet ikke om de har større der og. Den er med trykknapper, ikke glidelås. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Store heldekkende pysjerwww.cottonchild.no har også hele pysjer til og med str. 98. Jeg er veldig glad i den som er i frotté og står under overaller i stedet for pysjer, den er dessuten stor i størrelsen. Og økologisk.
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Store heldekkende pysjerKatvig var et godt tips. Jeg har ikke funnet på H&M og Exit-pysjer i størrelse 98 er rett og slett for små, da de er veldig små i størrelsen. Acsa: vet du om cottonchild-pysjene er små eller store i størrelsen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Store heldekkende pysjerDen i frotté er stor, i hvert fall . http://www.cottonchild.no/1204n5.htm De stripete er litt korte i skritt-skulder-målet (men normale i beina) så det kommer an på ungen og type bleie. Den helt hvite i interlock har jeg ikke testet ut.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerJeg har hatt to av Cottonchild-pysjene, de med røde og hvite striper. Han bruker den i 98 nå. Ganske store i størrelsen og veldig brede, synes jeg. De vil ikke være for trange for Snupp ihvertfall.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerReflex |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Store heldekkende pysjer
Jeg har samme erfaring som deg. Er ikke så fornøyd med de stripete pysjene. Tass var også for slank for dem og de krøllet seg, han fikk begge bena opp under seg og armene inni pysjen hele tiden. Så vi måtte bare kaste dem til slutt. Det var synd. |
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Store heldekkende pysjerFixoni har hele pysjer både med og uten fot, helt opp til str. 110. De er små i størrelsen, så lillmann her i huset som bruker str. 98, har veldig god plassi 110-pysjen. Han burde vel strengt tatt hatt 104 en stund til.
|
|
|
#12 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerSynes det var spesielt at noe ønsket seg en heklet pysj
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#14 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerDe har bomullspysjer på HM i store størrelser. Vi har en med tigergutt på, den er i strl 104. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerReflex.
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
På H&M har de enda større hele pysjer enn 98 - mener helt bestemt at jeg kjøpte pysj til storebror der i str 104. |
|
|
|
#19 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerJeg skal på HM i morgen, jeg kan se om jeg finner. Hvilken størrelse er det du er ute etter? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store heldekkende pysjerJeg har sett det på HM helt opp til str 122.
|
|
![]() |
|
|